چمران: اطلاع دقیقی درباره استخدام ۴ هزار نفر در دوره مدیریت ششم شهری ندارم اما گفته شده این لیست کذب است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مهر: رئیس شورای شهر تهران توضیحاتی درباره ماجرای استخدام افراد جدید در شهرداری ارائه داد. مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در حاشیه یکصد و بیست و پنجمین جلسه شورای شهر تهران و در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بودجه چه زمانی تصویب می‌شود گفت: بودجه یک ماه

کد خبر : 101375
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 ژانویه 2023 - 13:40
چمران: اطلاع دقیقی درباره استخدام ۴ هزار نفر در دوره مدیریت ششم شهری ندارم اما گفته شده این لیست کذب است


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مهر: رئیس شورای شهر تهران توضیحاتی درباره ماجرای استخدام افراد جدید در شهرداری ارائه داد.

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در حاشیه یکصد و بیست و پنجمین جلسه شورای شهر تهران و در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بودجه چه زمانی تصویب می‌شود گفت: بودجه یک ماه نیازمند تصویب است.

وی افزود: فردا اولین جلسه کمیسیون تلفیق با موضوع درآمدها برگزار خواهد شد و سپس بخش هزینه‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

چمران در پاسخ به سوالی مبنی بر استخدام ۴ هزار نفر در دوره مدیریت ششم شهری گفت: اطلاع دقیقی درباره این موضوع ندارم اما براساس آنچه که از زبان معاون مربوطه شهرداری تهران خوانده ام گفته شده این لیست کذب و ساختگی است.

وی ادامه داد: اینکه افرادی از ابتدای دوره استخدام شده‌اند تکدیب نمی شود اما نمی توان لیست ارائه داد چون استخدام شرایط خاصی دارد و شورای شهر این موضوع را بررسی خواهد کرد.

چمران با اشاره به موضوع آلودگی هوا بیان کرد: ۲۳ دستگاه در حوزه الودگی هوا مسئولیت دارند و هنوز برنامه دلخواهی توسط دستگاه ها اجرا نشده است.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: در حوزه ساخت اتوبوس یکی از سازندگان اعلام کرده است که تا نوروز ۴۰ دستگاه را تحویل خواهد داد و پیش پرداخت این دستگاه‌ها از سوی شهرداری تامین شده است اما تنها ۱۲۰ دستگاه تحویل داده شد.

وی افزود: اگر اتوبوس‌های ارزان قیمت و سالم و مطابق استاندارد لازم وجود داشته باشد به نفع مردم و مدیریت الودگی هوا خواهد بود.

رییس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه آخرین کاری که می‌توان انجام داد تعییر ساعت کاری و طرح زوج و فرد است، گفت: این موارد برای آلودگی هوا به تنهاییموثر نیست.



منبع

برچسب ها :

ناموجود