چگونه آنلاین ارزانترین بیمه نامه را خریداری کنیم؟

خرید ارزان ترین بیمه به صورت آنلاین به راحتی از طریق سامانه بیمه تایم امکان پذیر می باشد. شما می توانید انواع بیمه نامه از همه شرکت های بیمه را به صورت آنلاین تهیه نمایید. در ادامه می خواهیم به این موضوع بپردازیم که چگونه می توانیم انواع بیمه نامه را به صورت آنلاین و با ارزانترین قیمت خریداری کنیم.

خرید ارزانترین بیمه ثالث آنلاین

بیمه شخص ثالث بیمه نامه ای است اجباری که همه دارندگان وسایل نقلیه باید این بیمه نامه را برای وسایل نقلیه شان تهیه نمایند. با توجه به قانون جدید بیمه شخص ثالث و اجرایی شدن یکسان سازی قیمت بیمه ثالث در همه شرکت های بیمه ، قیمت بیمه ثالث با پوشش مالی پایه در همه شرکت های بیمه یکسان است اما اگر بخواهید پوشش مالی بالاتر را خریداری کنید بهتر است قبل از خرید قیمت و شرایط  خرید آنلاین بیمه ثالث شرکت های مختلف را در بیمه تایم مقایسه نمایید.

خرید ارزانترین بیمه بدنه آنلاین

بیمه نامه بدنه از جمله بیمه نامه هایی است که شرکت های بیمه تخفیفات قابل توجهی را در بازه های زمانی مختلف ارائه می کند و بیمه گذران می توانند در زمان خرید این بیمه نامه و یا در زمان تمدید بیمه بدنه شان از مقایسه قیمت بیمه بدنه شرکت های مختلف بیمه در بیمه تایم کمک بگیرند.

ارزانترین بیمه بدنه را می توانید با پوشش های پایه این بیمه نامه که شامل سرقت کلی، آتش سوزی و انفجار و حوادث را شامل می شود را خریداری نمایید. البته اگر می خواهید بیمه نامه کاملی داشته باشید می توانید پوشش های اضافی بیمه بدنه را نیز به بیمه نامه تان اضافه نمایید. برخی شرکت ها تخفیف های قابل توجهی را در بیمه بدنه در بازه های مختلف ارائه می کنند که می توانید از طریق بیمه تایم از این تخفیفات استفاده نمایید.

خرید ارزانترین بیمه آتش سوزی

معمولا بیمه آتش سوزی منزل مسکونی دارای قیمت کمتر و امکان ارائه تخفیفات بیشتری در شرکت های  بیمه دارد که با افزایش سرمایه مورد بیمه و افزایش پوشش های بیمه ای از قبیل پوشش سرقت و خسارت های ناشی از ترکیدگی لوله آب و …. قیمت بیمه آتش سوزی شما بیشتر می شود.
اگر می خواهید بیمه آتش سوزی ارزانتری داشته باشید می تونید از جشنواره های بیمه ای در بیمه تایم استفاده کنید و یا بیمه تان را با سرمایه پایین تری خریداری کنید که مبلغ کمتری را هم پرداخت کنید.

خرید بیمه عمر به صورت آنلاین

برای استعلام آنلاین بیمه عمر همه شرکت های بیمه و دریافت جدول مقایسه بیمه های عمر می توانید درخواست تان را در سامانه بیمه تایم ثبت نمایید و از طریق تماس تلفنی و یا از طریق ثبت آنلاین در بیمه تایم خرید آنلاین بیمه را به راحتی از سایت بیمه تایم انجام دهید.

با توجه به این که قیمت بیمه عمر مبلغ مشخصی نیست و حق بیمه توسط خود فرد برای سرمایه گذاری انتخاب می شود، از این رو خرید ارزانترین بیمه منجربه سرمایه گذاری کمتر در بیمه های عمر می شود. پیشنهاد ما این است که مبلغ حق بیمه عمرتان را با مبالغ قابل توجه خریداری کنید که سرمایه گذاری مناسب نیز برای شما داشته باشد. با حق بیمه کمتر پوشش کمتری را نیز خواهید داشت از این رو پیشنهاد ما این است که حق بیمه تان را مناسب خریداری نمایید.

خرید ارزان ترین بیمه مسئولیت

بیمه مسئولیت در رشته های مختلف دارای پوشش ها و کلوزهای متعدد می باشدکه بیمه گذاران می توانند این بیمه نامه را با توجه به نیازهای بیمه ای شان انواع این بیمه نامه را خریداری نمایید. استفاده از تخفیف های گروهی و مناسبتی شرکت های بیمه از طریق سایت بیمه تایم امکان پذیر می باشد. از جمله بیمه مسئولیت پزشکان ، بیمه مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان و سایر انواع بیمه مسئولیت در رشته های مختلف.

خرید ارزانترین بیمه درمان تکمیلی

بیمه تکمیلی انفرادی و بیمه تکمیلی گروهی دو بیمه نامه پر طرفدار می باشند که توسط شرکت های بیمه در طرح های مختلف ارائه می شود. برای خرید بیمه تکمیلی گروهی با تخفیف های ویژه کارشناسان بیمه تکمیلی بیمه تایم مشاوره کامل با مقایسه خدمات شرکت های مختلف ارائه می شود. برا یاستعلام قیمت بیمه تکمیلی گروهی می توانید درخواست بیمه تکمیلی گروهی را در سامانه بیمه تایم ثبت نمایید و به کمک کارشناسان بخش بیمه های تکمیلی بهترین بیمه نامه را با کمترین قیمت و با بالاترین پوشش خریداری نمایید.

 

خرید ارزانترین بیمه مسافرتی به صورت آنلاین

اگر قصد سفر به خارج از کشور را دارید، برای جبران هزینه های درمانی در زمان سفر بهتر است که بیمه مسافرتی داشته باشید. برای خرید بیمه مسافرتی می توانید تعداد روزهای سفر و مقصد سفر را در بیمه تایم ثبت نمایید و از تخفیفات دوره ای در خرید بیمه مسافرتی استفاده نمایید.

 

ارزانترین بیمه حوادث انفرادی و گروهی

این بیمه برای جبران هزینه های پزشکی و نقص عضو فوت فرد بیمه شده در 24 ساعت شبانه روز در سراسر کشور بدون داشتن محدودیت جغرافیایی که به علت حادثه برای شما اتفاق بیافتد را تحت پوشش قرار می دهد.  برای خرید بیمه حوادث انفرادی و گروهی می توانید درخواست خرید بیمه حوادث را در بیمه تایم ثبت نمایید و این بیمه نامه را خریداری نمایید.

منبع BimeTime.com

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا