کره شمالی: آمریکا و سئول وحشتناک‌ترین بها را پرداخت خواهند کرد

کره شمالی روز سه‌شنبه تهدید پنهانی مبنی بر استفاده از سلاح‌های هسته‌ای و پرداخت وحشتناک‌ترین بهای تاریخ در صورت تداوم رزمایش‌های آمریکا و کره جنوبی صادر کرد. به گزارش آسوشیتدپرس، خصومت‌ها در شبه‌جزیره کره در ماه‌های اخیر بالا گرفته است و کره شمالی مجموعه‌ای از موشک‌های با قابلیت حمل کلاهک هسته‌ای را آزمایش و قانونی

کد خبر : 64601
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 1 نوامبر 2022 - 19:29
کره شمالی: آمریکا و سئول وحشتناک‌ترین بها را پرداخت خواهند کرد

کره شمالی روز سه‌شنبه تهدید پنهانی مبنی بر استفاده از سلاح‌های هسته‌ای و پرداخت وحشتناک‌ترین بهای تاریخ در صورت تداوم رزمایش‌های آمریکا و کره جنوبی صادر کرد.

به گزارش آسوشیتدپرس، خصومت‌ها در شبه‌جزیره کره در ماه‌های اخیر بالا گرفته است و کره شمالی مجموعه‌ای از موشک‌های با قابلیت حمل کلاهک هسته‌ای را آزمایش و قانونی را تصویب کرد که اجازه استفاده پیشگیرانه از سلاح‌های هسته‌ای خود را در طیف وسیعی از موقعیت‌ها می‌دهد. برخی کارشناسان هنوز تردید دارند که کره شمالی بتواند ابتداً از تسلیحات هسته‌ای در برابر نیرو‌های برتر آمریکا و کره جنوبی استفاده کند.

کره شمالی استدلال کرده است که آزمایش‌های تسلیحاتی اخیر این کشور به منظور هشدار دادن به واشنگتن و سئول در مورد سلسله رزمایش‌های نظامی مشترکشان که آن را تمرینی برای تهاجم می‌داند، از جمله تمرین‌های این هفته شامل حدود ۲۴۰ هواپیمای جنگی است.

«پاک جونگ چون» دبیر حزب حاکم «کارگر» کره شمالی که از نزدیکان «کیم جونگ اون» رهبر این کشور، رزمایش‌های نیروی هوایی موسوم به «طوفان هوشیار» را «تهاجمی و تحریک آمیز» خواند.

برچسب ها :

ناموجود