کشاورزان اوکراین اسیر جنگ نشدند!

محصول جدید گندم اوکراینی با قیمت حدود ۳۹۰ دلار در هر تن در آسیا عرضه می‌شود. به گزارش ایسنا، دو تاجر مستقر در سنگاپور اعلام کردند که محصول جدید گندم اوکراینی برای اولین بار پس از تهاجم روسیه در آسیا برای ارسال از رومانی عرضه می‌شود، اگرچه به دلیل هزینه حمل‌ونقل بیشتر، معاملات زیادی انجام

کد خبر : 41770
تاریخ انتشار : جمعه 1 جولای 2022 - 10:30
کشاورزان اوکراین اسیر جنگ نشدند!

محصول جدید گندم اوکراینی با قیمت حدود ۳۹۰ دلار در هر تن در آسیا عرضه می‌شود.

به گزارش ایسنا، دو تاجر مستقر در سنگاپور اعلام کردند که محصول جدید گندم اوکراینی برای اولین بار پس از تهاجم روسیه در آسیا برای ارسال از رومانی عرضه می‌شود، اگرچه به دلیل هزینه حمل‌ونقل بیشتر، معاملات زیادی انجام نشده است.

آنها گفتند که گندم تازه برداشت‌شده از این کشور جنگ‌زده از طریق زمین به رومانی منتقل می‌شود که از آنجا صادرکنندگان، گندم آسیاب‌شده را با قیمت حدود ۳۹۰ دلار در هر تن عرضه می‌کنند.

یکی از تاجرانی که غلات دریای سیاه را به آسیا می‌فرستد، گفت: در حال حاضر خریداران آن را قبول نمی‌کنند زیرا محموله‌های ارائه‌شده از نظر اندازه کوچک‌تر هستند و با توجه به هزینه‌های بالای حمل‌ونقل، حمل آن به آسیا امکان‌پذیر نیست.

بر اساس گزارش رویترز، پیشنهادهایی برای حمل محموله‌های گندم اوکراینی به وزن حدود ۲۵ هزار تن از بندر کنستانتا رومانی ارائه شده است. اوکراین از بندر کنستانتا رومانی به عنوان یک مسیر جایگزین از زمانی که روسیه بنادر دریای سیاه خود را تقریبا ۴ ماه پیش مسدود کرد، استفاده کرده است.

تاجران گفتند که آسیابان‌های آسیایی همچنان مشتاق منابع استرالیا هستند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود