گردان القسام: نبرد «شمشیر قدس» آغار روز‌های سیاه صهیونیست‌ها بود

به گزارش المیادین، مروان عیسی، معاون فرماندهی گردان‌های القسام تأکید کرد که نبرد «شمشیر قدس» بازتاب و تاثیراتی راهبردی بر اشغالگران داشته و این نبرد ۱۲ روزه سرآغاز روز‌های سیاه و نابودی اشغالگران خواهد بود. مروان عیسی در یک ویدئوی ضبط‌شده به مناسبت بزرگداشت وائل عیسی، برادر شهیدش به صهیونیست‌ها هشدار داد: «نبرد شمشیر قدس

کد خبر : 36897
تاریخ انتشار : جمعه 20 می 2022 - 10:45
گردان القسام: نبرد «شمشیر قدس» آغار روز‌های سیاه صهیونیست‌ها بود

به گزارش المیادین، مروان عیسی، معاون فرماندهی گردان‌های القسام تأکید کرد که نبرد «شمشیر قدس» بازتاب و تاثیراتی راهبردی بر اشغالگران داشته و این نبرد ۱۲ روزه سرآغاز روز‌های سیاه و نابودی اشغالگران خواهد بود.

مروان عیسی در یک ویدئوی ضبط‌شده به مناسبت بزرگداشت وائل عیسی، برادر شهیدش به صهیونیست‌ها هشدار داد: «نبرد شمشیر قدس عواقبی راهبردی جبران ناپذیری بر پیکر دشمن غاصب و آینده آن در سرزمین فلسطین داشت و خون شهدا پلی برای رهایی و بازگشت مردم فلسطین به سرزمین خود خواهد بود.»

 شهید وائل عیسی سال گذشته به همراه «حسن القهوجی» یکی از فرماندهان گردان‌های القسام در جریان نبرد شمشیر قدس و با بمباران رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

نبرد «سیف القدس» موسوم به شمشیر قدس از ۱۰ ادیبهشت سال گذشته و در پی افزایش تنش‌ها در قدس اشغالی به مناسبت ماه مبارک رمضان آغاز شد و ۱۲ رز به طول انجامید.در جریان این نبرد ۱۲ روزه نیرو‌های مقاومت فلسطین مراکز مهم و راهبردی صهیونیست‌ها را مورد هدف قرار دادند و آسیب‌های جبران ناپذیری را به پیکره این رژیم وارد کردند.

در اولین سالگرد «سیف القدس» گردان‌های عزالدین قسام تصاویری از سلاح‌هایی را که برای اولین بار در طول نبرد وارد خدمت شدند، به نمایش گذاشتند و از مزایای آن‌ها صحبت کردند. همچنین گردان‌های قدس، بازوی نظامی جنبش جهاد اسلامی، برای اولین بار صحنه‌هایی از شهرک‌های مجاور نوار غزه را که توسط هواپیما‌های بدون سرنشین در جریان نبرد «شمشیر قدس» ثبت شده اند، منتشر کرد.

برچسب ها :

ناموجود