یورش صهیونیست ها به مسجد الاقصی افزایش شد

به گزارش جام جم آنلاین، «نداف شرگای» نویسنده صهیونیست در مقاله ای که در روزنامه صهیونیستی «اسرائیل الیوم» منتشر شد اعلام کرد که یورش های صهیونیست ها به مسجد الاقصی طی یک دهه اخیر ۱۰ برابر شده است. وی افزود: برای نخستین بار از جنگ ژوئن ۱۹۶۷ تاکنون این نخستین بار است که شمار یهودیانی

کد خبر : 58754
تاریخ انتشار : شنبه 17 سپتامبر 2022 - 6:15
یورش صهیونیست ها به مسجد الاقصی افزایش شد

به گزارش جام جم آنلاین، «نداف شرگای» نویسنده صهیونیست در مقاله ای که در روزنامه صهیونیستی «اسرائیل الیوم» منتشر شد اعلام کرد که یورش های صهیونیست ها به مسجد الاقصی طی یک دهه اخیر ۱۰ برابر شده است.

وی افزود: برای نخستین بار از جنگ ژوئن ۱۹۶۷ تاکنون این نخستین بار است که شمار یهودیانی که به مسجد الاقصی پا می گذارند از مرز ۵۰ هزار نفر عبور کرده است. پیش از این سالانه فقط ۵ هزار یهودی به مسجد الاقصی پا می گذاشتند.

این نویسنده صهیونیست با اعلام این مطلب گفت که یورش شهرک نشینان به مسجد الاقصی از سال ۲۰۱۹ تاکنون رشد ۳۳ درصدی داشته است و این موضوع به طور تدریجی و به شکل ثابت شاهد افزایش بوده است.

لازم به ذکر است که تعرض شهرک‌ نشینان یهودی تحت تدابیر امنیتی پلیس و نظامیان صهیونیست به مسجد الاقصی تقریبا به اتفاقی روزمره تبدیل شده است. رژیم صهیونیستی قصد دارد زمینه را برای تسلط کامل بر این مسجد و تقسیم زمانی و مکانی آن میان یهودیان و مسلمانان فراهم کند.

اداره اوقاف اسلامی شهر قدس، وابسته به وزارت اوقاف اردن همواره این اقدام شهرک‌ نشینان یهودی را محکوم کرده و خواهان توقف آن است.

برچسب ها :

ناموجود