یک ساعت انتظار برای ورود پلیس آمریکا به کلاس درپی تیراندازی

شواهد جدید نشان می‌دهد که افسران پلیس در مدرسه ابتدایی یووالد راب (Uvalde Robb) با اسلحه و یک سپر صدگلوله به مدت ۵۸ دقیقه کامل منتظر بودند و سرانجام به کلاس درس نفوذ کردند. خبرگزاری آرتی گزارش داد، افسران به یک مأمور ویژه از اداره امنیت عمومی تگزاس گفتند که مطمئن نیستند بچه‌ها داخل کلاس

کد خبر : 40735
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 21 ژوئن 2022 - 23:31
یک ساعت انتظار برای ورود پلیس آمریکا به کلاس درپی تیراندازی

شواهد جدید نشان می‌دهد که افسران پلیس در مدرسه ابتدایی یووالد راب (Uvalde Robb) با اسلحه و یک سپر صدگلوله به مدت ۵۸ دقیقه کامل منتظر بودند و سرانجام به کلاس درس نفوذ کردند.

خبرگزاری آرتی گزارش داد، افسران به یک مأمور ویژه از اداره امنیت عمومی تگزاس گفتند که مطمئن نیستند بچه‌ها داخل کلاس هستند یا نه، و معتقد بودند که وقت دارند کلید‌ها را پیدا کنند و منتظر یک تیم تاکتیکی با تجهیزات باشند.

یک ساعت انتظار برای ورود پلیس آمریکا به کلاس درپی تیراندازی

طبق گزارش سن‌آنتونیو اکسپرس نیوز (San Antonio Express-News)، کلاس‌های درس در واقع حتی قفل نبودند و هیچ‌کس بررسی نکرده بود که آیا قفل هستند یا خیر.

یکی از کمیته‌های سنای آمریکا جلسه استماع عمومی را در روز سه‌شنبه و چهارشنبه برگزار خواهد کرد و شاهدارن در مورد ایمنی مدرسه و آموزش پلیس سخن خواهند گفت.

این در حالی است که به گزارش ان پی آر، خرده‌فروشان و تولیدکنندگان جلیقه‌های ضد گلوله در آمریکا اعلام کردند به دنبال تیراندازی‌های دسته‌جمعی مرگبار اخیر در تگزاس، بوفالو و چندین ایالت و شهر دیگر آمریکا، شاهد افزایش فروش این جلیقه‌ها شدند.

فرماندار ایالت اوهایو نیز با امضای قانونی تأیید کرد کارکنان مدارس این ایالت از پاییز سال جاری می‌توانند با اسلحه به مدارس بروند.

برچسب ها :

ناموجود