۳ کشته و ۷ مصدوم بر اثر ریزش کوه در جاده اردبیل-سرچم

ایسنا/اردبیل مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: ریزش کوه در مسیر اردبیل- سرچم و واژگونی یک دستگاه اتوبوس، منجر به جان باختن سه نفر از هموطنان و مصدوم شدن هفت نفر دیگر شد. حمید قویدل در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: پیرو گزارش دریافتی ساعت ۰۰:۳۹ بامداد امروز ۱۹ دی از نیروی

کد خبر : 87864
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 ژانویه 2023 - 12:15
۳ کشته و ۷ مصدوم بر اثر ریزش کوه در جاده اردبیل-سرچم



ایسنا/اردبیل مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: ریزش کوه در مسیر اردبیل- سرچم و واژگونی یک دستگاه اتوبوس، منجر به جان باختن سه نفر از هموطنان و مصدوم شدن هفت نفر دیگر شد.

حمید قویدل در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: پیرو گزارش دریافتی ساعت ۰۰:۳۹ بامداد امروز ۱۹ دی از نیروی انتظامی مبنی بر انحراف و واژگونی یک دستگاه اتوبوس در اثر ریزش کوه در کیلومتر ۴۳ جاده کوثر _ سرچم (مابین تونل ۱۱ و ۱۲) سریع چهار تیم عملیاتی از جمعیت هلال احمر شهرستان های کوثر و خلخال متشکل از ۱۱ نجاتگر با پنج دستگاه خودرو امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه مصدومان دیگر حادثه توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی انتقال یافتند، افزود: این حادثه هفت مصدوم و سه فوتی داشت که دو نفر از افراد فوتی بعد از عملیات رهاسازی به عوامل نیروی انتظامی حاضر در صحنه تحویل و دو نفر از مصدومان حادثه نیز در حین انتقال به مرکز درمانی در مسیر به عوامل اتوبوس آمبولانس اورژانس تحویل داده شده است.

به گزارش ایسنا، از بامداد روز گذشته مناطق مختلف استان اردبیل شاهد بارش برف و کولاک است.

انتهای پیام



منبع

برچسب ها :

ناموجود