۴۰ درصد اشتغال لرستان مربوط به حوزه کشاورزی است 

ایسنا/لرستان رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: ۴۰ درصد اشتغال استان مربوط به حوزه کشاورزی بوده و به همین علت نگاه به این بخش ویژه است.  سید عماد شاهرخی ششم خردادماه در نشست با روابط عمومی سازمان‌های تابعه و ادارات شهرستانی جهاد کشاورزی لرستان اظهار کرد: روابط عمومی‌ها نقش بسیار مؤثری در ارتباط مثبت بین

کد خبر : 148822
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 می 2023 - 5:06
۴۰ درصد اشتغال لرستان مربوط به حوزه کشاورزی است 



ایسنا/لرستان رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: ۴۰ درصد اشتغال استان مربوط به حوزه کشاورزی بوده و به همین علت نگاه به این بخش ویژه است.

 سید عماد شاهرخی ششم خردادماه در نشست با روابط عمومی سازمان‌های تابعه و ادارات شهرستانی جهاد کشاورزی لرستان اظهار کرد: روابط عمومی‌ها نقش بسیار مؤثری در ارتباط مثبت بین سازمان و خبرنگاران و افکار عمومی دارند و آیینه هر سازمانی روابط عمومی آن است.

وی افزود: روابط عمومی‌های کاربلد اخبار سازمان را به درستی و براساس واقعیت منعکس می‌کنند و روابط‌عمومی سازمان جهاد کشاورزی نیز با تلاش همه همکاران می‌بایست در ارتباط گیری با اصحاب رسانه و انعکاس رویدادهای سازمان موفق عمل کنند. 

شاهرخی با بیان اینکه این سازمان بسیار گسترده و نقش مهمی در اشتغال استان ایفا می‌کند بیان کرد: ۴۰ درصد اشتغال استان مربوط به حوزه کشاورزی بوده و به همین علت نگاه به این بخش ویژه است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان ادامه داد: در حوزه شیلات پیش بینی می‌شود تا سال ۱۴۰۴ استان قطب ماهیان خاویاری در کشور شود که بر همین اساس طی تفاهم نامه‌ای منعقد شده ساخت ۱۰ مجتمع زیرساختی ماهیان در لرستان آغاز شده است.

وی افزود: در سطح لرستان دو گلخانه را به سرمایه گذار واگذار کردیم و اگر پنج گلخانه استان به سرانجام برسند تا ۱۰ سال آینده در این بخش از سایر استان‌ها پیشی خواهیم گرفت.

انتهای پیام



منبع

برچسب ها :

ناموجود