6 نکته روزمره برای رسیدن به حداکثر شرایط سلامتی

1. سوپرمارکت خود را با دقت انتخاب کنید مطمئناً، غذا خوردن سالم می‌تواند افزایش پیدا کند، اما خرید گزینه‌های نه چندان متراکم از نظر تغذیه‌ای نیز می‌تواند افزایش یابد. فورد که به شما توصیه می‌کند گزینه‌های ارزان‌تر سوپرمارکت را امتحان کنید، همه چیز به جایی که خرید می‌کنید بستگی دارد. من عاشق خرید مواد غذایی

کد خبر : 14937
تاریخ انتشار : شنبه 15 ژانویه 2022 - 8:10
6 نکته روزمره برای رسیدن به حداکثر شرایط سلامتی

1. سوپرمارکت خود را با دقت انتخاب کنید

مطمئناً، غذا خوردن سالم می‌تواند افزایش پیدا کند، اما خرید گزینه‌های نه چندان متراکم از نظر تغذیه‌ای نیز می‌تواند افزایش یابد. فورد که به شما توصیه می‌کند گزینه‌های ارزان‌تر سوپرمارکت را امتحان کنید، همه چیز به جایی که خرید می‌کنید بستگی دارد.

من عاشق خرید مواد غذایی خود از خرده فروشان مقرون به صرفه تر مانند Lidl و Aldi هستم. من با این روش مقدار زیادی پول پس انداز می کنم و دائماً در حال معامله هستم. بهترین آموزشگاه زبان آلمانی تهران

2. خرید عمده

و با توجه به این نکته خرید بسته های بزرگتر از اقلام، مانند گوشت و سبزیجات، یک راه مطمئن برای صرفه جویی در هزینه است.

فورد می‌گوید: «هرچه کیف بزرگ‌تر باشد، در درازمدت پول بیشتری پس‌انداز می‌کنید». فقط مطمئن شوید که قبل از اینکه غذا از بین برود، به خوبی از غذا استفاده کرده و آن را به خوبی نگهداری می کنید.

3. آماده سازی غذا

شما شنیده اید افرادی مانند جو ویکز، کایلا ایتسینز و جیلیان مایکلز، متخصصان سلامت، در مورد اینکه چگونه آشپزی دسته جمعی می تواند یک روش مقرون به صرفه عالی برای خوب غذا خوردن باشد، صحبت می کنند، و دلیلی برای آن وجود دارد:

پخت دسته ای وعده های غذایی سالم نه تنها در زمان شما صرفه جویی می کند، بلکه احتمال خستگی را در هنگام پخت و پز کاهش می دهد. در مورد آن فکر کنید – بعد از یک روز طولانی در یخچال را باز کنید، می توانید یک وعده غذایی سالم و مغذی (که دو برابر زمان می برد) یا … ماهی و چیپس درست کنید. هر کسی وسوسه می شد. وعده های غذایی را از قبل آماده کنید و تصمیمات دشوار گفته شده از قبل مشخص شده است.

فورد توصیه می‌کند: «همیشه می‌توانید وعده‌های غذایی را منجمد کنید و زمانی که آماده خوردن هستید، یخ‌زدایی کنید.

4. بیش از حد آن را پیچیده نکنید

این یکی مهمه به وعده های غذایی ساده پایبند باشید: منبع پروتئین، کربوهیدرات، چربی های سالم، و چند قسمت میوه یا سبزیجات برای هر وعده غذایی. بهترین دفتر مهاجرتی تهران

فورد می‌گوید: «اگر می‌خواهید به بودجه خود پایبند باشید، نیازی به بیرون رفتن و خرید وسایل اضافی فانتزی ندارید. “از غذاهای اصلی و کامل استفاده کنید و سپس مواد را برای چندین وعده غذایی مخلوط و با هم ترکیب کنید.”

5. خواب خود را افزایش دهید

خواب با کیفیت خوب یکی از ساده ترین و ارزان ترین کارهایی است که می توانید برای تقویت سلامت کلی خود انجام دهید، با مطالعات نشان می دهد که بهبودی را افزایش می دهد، خطر بیماری قلبی را کاهش می دهد و فشار خون شما را کاهش می دهد.

لی توصیه می کند: «در صورت امکان روی خواب کافی و با کیفیت خوب تمرکز کنید. “این می تواند تأثیر زیادی بر تقریباً تمام جنبه های سلامتی شما داشته باشد.”

6. تعویض تجهیزات ورزشی

یکی از بزرگترین موانع و هزینه در مورد تناسب اندام برای افراد، تجهیزات ورزشی است.

اما این را بدانید به آخرین مربی ها یا کیت نیاز ندارید. بسیاری از مغازه‌های خیریه یا خرده‌فروشی‌های دست دوم مانند Depop تجهیزات ورزشی می‌فروشند، یا در صورت عدم موفقیت، از یک دوست ورزشی بپرسید که آیا لباس قدیمی‌ای دارد که آن را برای شما بفرستد. احتمالاً از سخاوت آنها واقعاً متاثر خواهید شد.

چرا، به طور کلی، سلامتی و تناسب اندام گران است؟

همانطور که اسمیت توضیح می دهد، زیرا بسیاری از ما یک سرگرمی یا روش زندگی جدید را کاملاً از صفر شروع می کنیم، که می تواند پرهزینه به نظر برسد.

اسمیت می‌گوید: «بسیاری تمایل دارند سلامتی و تناسب اندام خود را با هزینه‌های دیگر در اولویت قرار ندهند و در نتیجه عضویت در باشگاه را هزینه‌ای هنگفت می‌دانند.

فورد در ادامه اضافه می کند که واقعاً سالم ماندن می تواند به همان اندازه گران یا مقرون به صرفه باشد که شما می سازید. او به اشتراک می‌گذارد: «در حقیقت، تنها چیزی که نیاز دارید یک لباس راحت، انگیزه ورزش و یک رژیم غذایی کامل است و می‌توانید بروید.

در نهایت، لی موافق است و می‌افزاید که می‌توانید تناسب اندام بیشتر داشته باشید ، قوی‌تر شوید و فقط با وزن بدنتان عضله بسازید. او تاکید می‌کند: «این بدان معناست که نیازی به خرج کردن یک پنی نیست. “همه می توانند سلامت و تناسب اندام خود را بدون هزینه های هنگفت بهبود بخشند و حفظ کنند.”

برچسب ها :

ناموجود