مراحل ساخت شیشه لاکوبل

در این مقاله سعی داریم به سوالاتی چون ” نرده شیشه ای و انواع آن ” ,” آینه کاری در دکوراسیون داخلی بر چند نوع است؟ ” , ” شیشه رنگی چه کاربرد هایی در صنعت ساخت و ساز دارد؟ ” پاسخ دهیم و یک سایت اینترنتی خوب با مزایای بالا برای خرید انواع نرده شیشه ای و … به شما عزیزان معرفی کنیم . برای آشنایی با مراحل ساخت شیشه لاکوبل تنها کافیست تا با تتراگلس همراه شوید.

 

نرده شیشه ای و انواع آن :

امروزه استفاده های زیادی از شیشه در صنعت ساختمان می شود که می توان به ساخت نرده شیشه ای اشاره کرد که علاوه بر زیبایی و طراحی منحصر به فرد آن از دوام بالایی برخوردار است . در اینجا انواع نرده های شیشه ای را توضیح می دهیم.

– نرده شیشه ای سکوریت: این نوع نرده از سکوریت 8 تا 12 میلی متر و پایه استیل و آلومینیوم ساخته می شوند. این نرده ها نسبت به سایر مدل ها قیمت ارزان تری دارند و کاربرد آن در نرده اداره ها, ساختمان ها , راه پله و بالکن و … است.

– نرده شیشه ای کامپوننت: کاربرد این نوع نرده شیشه ای برای امنیت دور تراس, بالکن و پرتگاه است برای نصب این نوع نرده شیشه ای باید کف محیط صاف و هم تراز باشد. این نوع نرده از دوام , استحکام و زیبایی بالایی برخوردار است و به دو صورت روکار و توکار قابل اجرا است.

– نرده شیشه ای توکار: این نوع نرده شیشه ای مانند نرده شیشه ای روکار است اما در مدل توکار نحوه کار گذاری پروفیل ها داخل زمین است.

– نرده شیشه ای لمینت: این نوع نرده ها نسبت به نرده های سکوریت از مقاومت و استحکام بالا تری برخوردار هستند . کاربرد های این نوع نرده برای گارد محافظ , پایه نرده و … است. از این نوع نرده ها در دانشگاه ها , بیمارستان ها, فرودگاه , هتل ها و … بیشتر استفاده می شود.

آینه کاری از دیگر خدماتی است که شما میتوانید در تتراگلس با آن همراه باشید.

– نرده شیشه ای روکار: نام دیگر نرده های شیشه ای روکار اکسپوز است و کاربرد آن بیشتر برای امنیت پرتگاه, تراس, بالکن و … است . قبل از نصب این نوع نرده باید از هم ترازی کف اطمینان حاصل کنید زیرا در مکان هایی که هم تراز و صاف نباشد قابلیت نصب ندارند. برای ساخت این نوع نرده های شیشه ای از شیشه سکوریت لمینت استفاده می شود.

– نرده شیشه ای فریم لس: این نوع نرده ها نسبت به سایر مدل های نرده شیشه ای قیمت کم تری دارند و اقتصادی ترند. این نوع نرده ها به صورت بدون فریم اجرا و نصب می شوند. شیشه قابل استفاده در ساخت این نوع نرده سکوریت می باشد.

– نرده شیشه ای فیکس پونت: این نوع نرده شیشه ای دارای تراز و زیرکار مناسب است و مقاومت بالایی دارد . این مدل نرده شیشه ای با یراق ضد زنگ از جنس فولاد به دیوار متصل می شود.

– نرده شیشه ای اسپیگوت: این مدل نرده شیشه ای U مانند است که از قسمت بالا شیشه را مهار کرده و روی زمین متصل می گردد و علاوه بر استفاده از پیچ های بزرگ برای نصب از چسب سنگ نیز برای دوام و استحکام بالای آن استفاده می شود. این نوع نرده شیشه ای نسبت به سایر مدل ها دارای سرعت نصب بیشتری است.

برای خرید انواع نرده شیشه ای در طرح های مختلف به سایت تترا گلس مراجعه کنید.

 

آینه کاری در دکوراسیون داخلی بر چند نوع است؟

با توجه به اهمیت زیبایی آینه کاری در طراحی داخلی ساختمان در اینجا انواع آینه کاری داخلی را نام می بریم:

– آینه کاری کلاسیک

– آینه کاری مدرن

– آینه کاری هندسی

– آینه کاری حجمی

– آینه کاری جورچین

– آینه کاری آنتیک

– آینه کاری لوزی

 

شیشه رنگی چه کاربرد هایی در صنعت ساخت و ساز دارد؟

در صنعت ساخت و ساز استفاده از شیشه ها کاربرد های زیادی دارد از جمله این کاربرد ها می توان به استفاده از شیشه رنگی برای قسمت هایی از در و پنجره,  سقف خانه , استفاده در دکوراسیون و تزیین خانه و..نام برد. از شیشه های سفید رنگ برای در و پنجره,  شیشه دوجداره برای ساخت  در و پنجره های ساختمان . از شیشه های ضد آتش برای درب ورودی ساختمان ,  پارکینگ و … از شیشه سکوریت برای درب , پارتیشن و نما استفاده می توان استفاده کرد. سایت تترا گلس یکی از بهترین ها در حوزه شیشه های رنگی است برای دیدن مدل های بیشتر به سایت تترا گلس مراجعه کنید.

مراحل ساخت شیشه لاکوبل:

برای ساخت شیشه رنگی یا لاکوبل باید مراحل زیر را طی کنید:

در مرحله اول به سیلیس که ناخالصی کمی داشته باشد احتیاج داریم .در مرحله بعد باید به سیلیس اکسید کلیسم و سدیم کربنات اضافه کنیم. در مرحله بعدی اگر قصد تولید کریستال داریم  باید به آن اکسید سرب نیز اضافه کنیم. مرحله بعد که مهم ترین مرحله در ساخت شیشه لاکوبل است اضافه کردن اکسید فلزات است که موجب رنگی شدن شیشه می شود. این مواد را توسط کوره ذوب می کنیم در مرحله بعد مواد مذاب را هم می زنیم تا مواد همگن شده و حباب تولید نشود در مرحله بعد به مواد مذاب شکل می دهیم به روش قالب گیری و در مرحله آخر باید شیشه را خنک کنیم.

 

سخن پایانی

در این مقاله مراحل ساخت شیشه لاکوبل و کارد آن در صنعت ساخت و ساز و همچنین انواع نرده های شیشه ای و انواع آینه کاری در دکوراسیون داخلی را شرح دادیم در این راستا برای خرید شیشه های رنگی, انواع نرده های شیشه ای و .. ما به شما عزیزان سایت تترا گلس را پیشنهاد می کنیم. برای دیدن مدل های بیشتر نرده های شیشه ای و خرید مطمئن به سایت تترا گلس مراجعه کنید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا