احتمالا نظر نمایندگان به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش تغییر کند!

قاسم جعفری معاون نظارت معاونت پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به معرفی مسعود فیاضی به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش از سوی رئیس جمهور و حضور وی در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس برای ارائه برنامه‌ها گفت: حضور وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در کمیسیون بر خلاف واکنش احساسی اولیه پس از اعلام وصول

کد خبر : 6666
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 نوامبر 2021 - 15:02
احتمالا نظر نمایندگان به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش تغییر کند!

قاسم جعفری معاون نظارت معاونت پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به معرفی مسعود فیاضی به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش از سوی رئیس جمهور و حضور وی در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس برای ارائه برنامه‌ها گفت: حضور وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در کمیسیون بر خلاف واکنش احساسی اولیه پس از اعلام وصول نامه آقای رئیسی مثبت بود.

وی افزود: از مجموع نمایندگانی که پس از سخنان اولیه گزینه پیشنهادی آموزش و پرورش صحبت کردند بیشتر موافقت صریح یا تلویحی احساس می‌شد و برخی هم بیشتر در مقام توضیح و طرح سوال یا تشریح شرایط سخت آموزش و پرورش بودند و می‌خواستند بدانند برنامه‌های پیش بینی شده وزیر برای آن چیست.

جعفری تاکید کرد: در مجموع می توان گفت که مخالفت صریحی با آقای فیاضی در کمیسیون ابراز نشد. حدس ما این است که محصول جمع بندی کمیسیون آموزش و تحقیقات نسبت به آقای فیاضی مثبت خواهد بود.

معاون نظارت معاونت پارلمانی رئیس جمهور ادامه داد: بیشتر دوستان موثر مجلس هم معتقدند اگر وزیر در کمیسیون‌ها و فراکسیون‌ها حضور یابد احتمالا جو کلی با توضیحات ایشان و آشنایی بیشتر متفاوت خواهد شد.

23216

برچسب ها :

ناموجود