خرید فوتبال دستی و ایرهاکی، شروع یک لذت بی‌انتها

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، این روزها بهانه‌های بسیاری برای در خانه ماندن وجود دارد. شرایط زندگی، حتی چهره‌ی مسافرت‌ها را نیز تغییر داده است و سفر برخی از مردم، به رفتن به ویلای شخصی ختم می‌شود. شاید تب خرید فوتبال دستی و ایرهاکی ناشی از همین تغییر سبک زندگی باشد. البته موارد ذکر شده

کد خبر : 8134
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 16 نوامبر 2021 - 13:16
خرید فوتبال دستی و ایرهاکی، شروع یک لذت بی‌انتها

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، این روزها بهانه‌های بسیاری برای در خانه ماندن وجود دارد. شرایط زندگی، حتی چهره‌ی مسافرت‌ها را نیز تغییر داده است و سفر برخی از مردم، به رفتن به ویلای شخصی ختم می‌شود. شاید تب خرید فوتبال دستی و ایرهاکی ناشی از همین تغییر سبک زندگی باشد. البته موارد ذکر شده تنها دلایلی نیستند که ممکن است شما را درون یک فضای بسته حبس کنند. بسیاری از افراد در هنگام انجام کار، حین تمرین در باشگاه و… دقایقی برای فراغت دارند؛ اما چگونه می‌توانیم از این لحظات استفاده کنیم در حالی که خروج از آن مکان‌ها برای ما مقدور نیست؟

در ادامه‌ی این نوشته، دو پیشنهاد جذاب از فروشگاه لوازم ورزشی لوزی خواهیم داشت که به ما اجازه می‌دهند در کنار ورزش و سوزاندن کالری، به تفریح کردن در یک فضای بسته بپردازیم. این دو پیشنهاد، خرید میز ایرهاکی و فوتبال دستی است که از بهترین گزینه‌ها برای گذراندن وقت در کنار خانواده و دوستان به شمار می‌رود.

پیش از خرید فوتبال دستی، آن را بشناسیم

خرید فوتبال دستی و ایرهاکی، شروع یک لذت بی‌انتها

فوتبال دستی یک بازی مهیج است که به ۲ یا ۴ بازیکن احتیاج دارد. در این بازی، بازیکنان در دو گروه با یکدیگر رقابت می‌کنند و باید با کنترل مهره‌ها از طریق یک میله، توپ را به دروازه حریف برسانند. بزرگی بازار خرید فوتبال دستی در سال ۲۰۱۸، چیزی در حدود ۱۶۸.۷ میلیون دلار تخمین زده شد که همین رقم، محبوبیت این بازی در سراسر جهان را اثبات می‌کند. پیش‌بینی می‌شود این رقم تا سال ۲۰۲۵ با رشد بسیار چشمگیری مواجه شود؛ چرا که طرفداران این بازی روزبه‌روز افزایش می‌یابد.

بعد از اینکه تصمیم خودتان را برای خرید فوتبال دستی گرفتید، با مدل‌ها و تنوع بسیار زیادی روبه‌رو خواهید شد که از میان آن‌ها می‌توانیم به فوتبال دستی‌های تاشو، فوتبال دستی‌هایی که مخصوص کودکان هستند و… اشاره کنیم. در صورتی که احساس می‌کنید برای خرید فوتبال دستی به راهنمایی احتیاج دارید، می‌توانید به بخش بلاگ در وب‌سایت لوزی به آدرس lozi.shop مراجعه کنید و از مطالب رایگان آن بهره ببرید.

خرید میز ایرهاکی چگونه ما را سرگرم می‌کند؟

ایر هاکی، همانند فوتبال دستی به معرفی چندانی احتیاج ندارد؛ چرا که حتماً آن‌ها را در مکان‌های تفریحی مانند شهربازی‌ها مشاهده کرده‌اید. بازی ایرهاکی درست مثل فوتبال دستی به ۲ یا ۴ بازیکن نیاز دارد اما تفاوت در این است که برای انجام ایرهاکی به صورت ۴ نفره معمولاً به زمین بازی بزرگ‌تری نیاز خواهید داشت. بازیکنان در این بازی به دو گروه تقسیم می‌شوند و یک توپ مخصوص را از طریق راکت‌ها به سمت دروازه‌های یکدیگر می‌فرستند. محافظت از دروازه‌ی خود با قرار دادن راکت در مقابل آن و حمله به دروازه‌ی حریف در زمان مناسب، دو واکنشی است که نه تنها شما را برنده‌ی بازی می‌کند بلکه جذابیت ایرهاکی را در طول بازی نگه می‌دارد.

خرید فوتبال دستی و ایرهاکی، شروع یک لذت بی‌انتها

فروشگاه لوازم ورزشی لوزی از جمله بهترین مراکز برای خرید میز ایرهاکی است. شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت لوزی از انواع مدل‌ها و تجهیزات ایر هاکی دیدن کنید و با انتخاب و خرید میز ایرهاکی دلخواه خود ساعات فوق‌العاده‌ای را در کنار دوستان و خانواده‌ی خود بگذرانید.

چرا خرید فوتبال دستی یا ایرهاکی به هزینه‌اش می‌ارزد؟

وقت آن رسیده که به مزایای خرید میز ایرهاکی و فوتبال دستی اشاره کنیم. ادامه‌ی این متن توضیح می‌دهد که چرا خرید فوتبال دستی و ایرهاکی، بهترین انتخاب برای پرکردن فراغت اعضای یک خانواده به شمار می‌رود.

خرید میز ایرهاکی و فوتبال دستی به بدن شما کمک می‌کند

سرگرمی تنها مزیتی نیست که خرید فوتبال دستی و ایرهاکی به همراه خواهد داشت. شما می‌توانید با این دو بازی به سوزاندن مقدار قابل‌توجهی کالری اقدام کنید. تحقیقات نشان داده است که یک ساعت بازی‌کردن فوتبال دستی مقداری بین ۲۱۴ تا ۳۴۳ کالری را در یک فرد با وزنی متعادل می‌سوزاند که تقریباً معادل ۳۰ دقیقه ورزش با دوچرخه ثابت است. علاوه بر این نکته، خرید میز ایرهاکی یا فوتبال دستی و بازی‌کردن با آن‌ها به تسریع واکنش‌های بدن می‌انجامد و رابطه‌ی بین مغز و اندام‌های بدن را تقویت می‌کند.

خرید فوتبال دستی و ایرهاکی، رضایتی خانوادگی

از نقاط مشترکی که بین این دو بازی وجود دارد، سهولت در اجرا و یادگیری قوانین مربوط به آن‌هاست. همین موضوع سبب می‌شود که بازی‌کردن فوتبال دستی یا ایرهاکی به همه‌ی گروه‌های سنی تعلق داشته باشد. بنابراین خرید میز ایرهاکی و فوتبال دستی می‌تواند اعضای کوچک و بزرگ یک خانواده را سرگرم کند.

خرید میز ایرهاکی و فوتبال دستی تنها یک بار اتفاق می‌افتد

ایرهاکی و فوتبال دستی، هزینه‌ی نگه‌داری بسیاری پایینی دارد. با انتخاب و خرید فوتبال دستی یا ایرهاکی در مراکزی مثل فروشگاه لوازم ورزشی لوزی که کیفیت محصولاتشان را تضمین می‌کنند، می‌توانید برای سالیان سال از آن‌ها بهره ببرید.

سریع شروع کنید و هرگز متوقف نشوید

از دیگر مزایای خرید فوتبال دستی و ایرهاکی می‌توانیم به هیجان بسیار زیاد این دو بازی اشاره کنیم. برای شروع این دو بازی به تجهیزات و یا برقراری شرایط خاصی احتیاج ندارید. کافی است دو بازیکن برای رقابت حاضر باشند تا در هر ساعت از شبانه‌روز به این کار اقدام کنند. این دو بازی زمان مرده ندارند و بازی همواره بین دو گروه در جریان است که جذابیت ویژه‌ای به آن‌ها می‌بخشد.

لوزی، مرکز خرید فوتبال دستی و ایرهاکی

تنها یک بار مراجعه به وب‌سایت فروشگاه لوزی به آدرس lozi.shop کافی‌ست تا با تنوع، قیمت‌های مناسب و خدماتی نظیر راهنمایی مشاوران فروش، ارسال به سراسر کشور و تخفیف‌های لوزی مواجه شوید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

برچسب ها :

ناموجود