دستگیری دو صهیونیست در ترکیه به جرم جاسوسی

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، دو تبعه رژیم صهیونیستی به علت عکسبرداری از خانه رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در استانبول دستگیر شدند. این دو فرد به جاسوسی متهم هستند.

بر این اساس، این دو صهیونیست به همراه یک شهروند اهل ترکیه به علت عکس گرفتن از خانه رجب طیب اردوغان در برج چاملیجا در استانبول دستگیر شده اند. ماه گذشته نیز تعدادی از جاسوسان رژیم صهیونیستی در شهر‌های مختلف ترکیه که اتباع کشور‌های عربی را تحت تعقیب قرار می‌دادند دستگیر شدند.

پلیس مبارزه با تروریسم ترکیه با اطلاعاتی که از ماموران نگهبانی برج چاملیجا دریافت کرده است این سه نفر را بازداشت و برای بازپرسی به دادستانی استانبول انتقال داد. پیش از این دستگاه امنیتی ترکیه اعلام کرده بود یک شبکه جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) را که در این کشور فعالیت‌های گسترده‌ای داشت، متلاشی کرده است.

بر اساس اعلام رسانه‌های ترکیه، شبکه‌ای ۱۵ نفره در قالب سه هسته فعالیت می‌کرد که سازمان اطلاعات ترکیه اعضای آن را دستگیر کرد. شبکه موساد به مدت تقریبا یک سال کامل زیر نظر بود و اعضای آن در عملیاتی سری در هشتم اکتبر سال جاری میلادی دستگیر شدند.

رژیم صهیونیستی به طور گسترده در ترکیه فعالیت جاسوسی دارد و اتباع کشور‌های عربی و اسلامی را تحت نظر قرار می‌دهد. با این حال، آنکارا بار‌ها در عملیات‌های اطلاعاتی مختلف عناصر موساد در این کشور را دستگیر کرده است.

انتهای پیام/

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا