محکومیت ۴۱ ماه زندان برای یکی از عاملان حمله به کنگره آمریکا

یکی از عاملان حمله به کنگره آمریکا که به افسر پلیس حمله کرده بود به ۴۱ ماه زندان محکوم شد. به گزارش ایسنا به نقل از سی ان ان، صاحب سالن بدنسازی نیوجرسی و مبارز سابق ورزش‌های رزمی که در جریان شورش ۶ ژانویه به یک افسر پلیس مشت زده بود،  به ۴۱ ماه زندان

کد خبر : 7057
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 11 نوامبر 2021 - 10:16
محکومیت ۴۱ ماه زندان برای یکی از عاملان حمله به کنگره آمریکا

یکی از عاملان حمله به کنگره آمریکا که به افسر پلیس حمله کرده بود به ۴۱ ماه زندان محکوم شد.

به گزارش ایسنا به نقل از سی ان ان، صاحب سالن بدنسازی نیوجرسی و مبارز سابق ورزش‌های رزمی که در جریان شورش ۶ ژانویه به یک افسر پلیس مشت زده بود،  به ۴۱ ماه زندان محکوم شد. او اولین شورشی بود که به دلیل خشونت علیه پلیس در جریان این حمله محکوم شد.

اسکات فرلمب در ماه اوت به حمله به یک افسر پلیس و ممانعت از رسیدگی رسمی به جرم خود اعتراف کرد. او روز چهارشنبه در دادگاه گفت: من واقعا از کارهای خود در آن روز پشیمان هستم. من چیزی جز پشیمانی ندارم. فقط امیدوارم کمی به من رحم کنید.
حکم او احتمالاً معیار اولیه‌ای برای چگونگی مجازات شدید اغتشاشگران متهم به خشونت خواهد بود و مرحله جدیدی از پرونده‌های شورش کنگره را آغاز می کند. تاکنون متهمان شورش کنگره با اعمال غیرخشونت آمیز عمدتاً به مجازات حبس محکوم نشده‌اند.
قبل از صدور حکم، قاضی رویس لمبرث به فیرلمب گفت که او تصمیم درستی را با پذیرفتن توافقنامه دادخواست گرفت: اگر به دادگاه رفته بودید، فکر نمی‌کنم هیئت منصفه‌ای وجود داشته باشد که بتواند شما را تبرئه کند. لمبرت گفت که سایر متهمان ۶ ژانویه که در موقعیتی مشابه فرلمب قرار دارند، در صورت رفتن به محاکمه، زمان بیشتری را در زندان خواهند گذراند.
لمبرت گفت: خوشبختانه افسر پلیس با وجود ضربه‌ای که به صورتش زدی آسیب ندید.
فرلمب همچنین پس از مدتی که در زندان خواهد گذراند، به ۳۶ ماه آزادی تحت نظارت محکوم شد.
دادستان برای فرلمب به دلیل سابقه جنایی، عکس هایی که با تابلوی «منطقه ممنوعه» در خارج از ساختمان کنگره گرفته بود – که به گفته دادستان نشان می‌داد فرلمب می دانسته اجازه حضور در ساختمان را ندارد – و پیام هایی به یکی از دوستانش که گفته بود که او دوباره به کنگره خواهد رفت، ۴۴ ماه زندان درخواست کرد.
فیلم‌های دوربین مداربسته نشان می‌دهند که فرلمب در ۶ ژانویه یک مأمور را هل داده و با مشت به سر او کوبیده است.
دادستان ها ادعا می کنند که فرلمب یکی از اولین آشوبگران داخل ساختمان سنا بود. چهار روز پس از محاصره، فرلمب کوری بوش نماینده دموکرات میسوری را در پستی در اینستاگرام تگ کرد و عبارت توهین آمیزی خطاب به وی نوشت. این پست همچنین حاوی اسکرین شات هایی از تهدیدات نژادپرستانه و جنسیتی علیه این نماینده زن کنگره بود.
انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود