نماینده مجلس مخالف وزیر پبشنهادی کار : زاهدی وفا ، صد هزار میلیارد تومان اموال دارد / او می گوید همه این اموال هزار میلیارد تومان است

فتح الله توسلی در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۱۲ مهرماه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: بنده در همین ابتدا مخالفت خود را با زاهدی وفا اعلام می‌کنم. وی بیان کرد: بنده برنامه‌های وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی را مطالعه کردم،

کد خبر : 59563
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 4 اکتبر 2022 - 7:02
نماینده مجلس مخالف وزیر پبشنهادی کار : زاهدی وفا ، صد هزار میلیارد تومان اموال دارد / او می گوید همه این اموال هزار میلیارد تومان است

فتح الله توسلی در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۱۲ مهرماه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: بنده در همین ابتدا مخالفت خود را با زاهدی وفا اعلام می‌کنم.

وی بیان کرد: بنده برنامه‌های وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی را مطالعه کردم، با وی نشست داشتم و بر اساس مطالعاتی که داشتیم باید بگویم که وی صلاحیت لازم را برای تصدی این وزارتخانه مهم ندارد.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اموال بسیار زیادی به نام محمد هادی زاهدی وفا است که سوال بنده آن است که آیا این اموال برای خود او است یا خیر و به چه شکلی به دست آمده است. برای مثال وی هزار و ۸۵۰ متر باغ در دزاشیب دارد. چندین منزل ویلایی در کرج، شهرری و نیاوران دارد، خانه ویلایی ۴۰۰ متری در نیروی هوایی، باغ در کرج، آپارتمان مجلل در نیاوران و ویلای جنگلی دارد و باید در این باره توضیح دهد.

توسلی ادامه داد: بنده بررسی کردم و مجموع این اموال صد هزار میلیارد تومان است اما زاهدی وفا گفت که همه این اموال هزار میلیارد تومان است. از سوی دیگر او گفت که من سرایدارم!

وی افزود: اسناد نشان می‌دهد که وی همه این اموال را به نام برادر خود کرده است که برادر وی بیمار است و اسناد پزشکی آن هم موجود است. دو مورد از این اموال هم به نام پدر زاهدی وفا است. سال‌ها است که پرونده این اموال در دادگاه‌ها مطرح می‌شود و ورثه زاهدی وفا هم مدعی هستند.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ گفت: بنده با شخصیت حقیقی زاهدی وفا کاری ندارم چرا که وی فرد خوبی است اما برنامه‌ها، عملکرد و اموال وی ابهامات و مشکلاتی دارد که به صلاح کشور نیست که چنین فردی وزیر کار شود.

توسلی گفت: زاهدی وفا حداقل ۳ هزار میلیارد تومان پول و اموال دیگر دارد و جالب است که هیچ یک از این اموال را در سامانه ثبت حقوق و دستمزد نیاورده است.

نماینده مردم بهار و کبودر آهنگ در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: وزیری که می‌خواهد مشکلات کارگران، بازنشستگان و محرومان را پیگیری کند، باید از جنس خود آنان باشد اما زاهدی وفا از شاخص‌های محرومان دور است.

وی گفت: حدود ۴ ماه است که زاهدی وفا سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است اما در این مدت با مجلس هیچ گونه تعاملی نداشت و خودش را فراتر از مجلس می‌دانست. وی نه تنها در مجلس حضور پیدا نکرد بلکه فرصت گفتگو با نمایندگان در محل وزارتخانه را هم نمی‌داد.

توسلی گفت: زاهدی وفا یک هلدینگ به نام پیشگامان اقتصاد تأسیس کرده است و ما باید شستا، صندوق کشاورزان و وزارتخانه مهم کار را به فردی واگذار کنیم که صلاحیت لازم را داشته باشد و بتواند مشکلات آنان را مرتفع کند.

بیشتر بخوانید :

۲۱۲۲۰

برچسب ها :

ناموجود