تبلیغات گسترده اینستاگرام

تبلیغات گسترده اینستاگرام فست گروپ تبلیغات گسترده اینستاگرام در واقع نوعی تبلیغات است که به صورت هماهنگ و یک پارچه در زمانی مقرر بنر تبلیغاتی یک پیج در چندین صفحه به نمایش در می آید که کمک زیادی به رشد پیج خواهد کرد. شما برای برند سازی و مطرح کردن تبلیغات خود می توانید از اینستاگرام

کد خبر : 146947
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 می 2023 - 13:38
تبلیغات گسترده اینستاگرام

تبلیغات گسترده اینستاگرام فست گروپ

تبلیغات گسترده اینستاگرام در واقع نوعی تبلیغات است که به صورت هماهنگ و یک پارچه در زمانی مقرر بنر تبلیغاتی یک پیج در چندین صفحه به نمایش در می آید که کمک زیادی به رشد پیج خواهد کرد. شما برای برند سازی و مطرح کردن تبلیغات خود می توانید از اینستاگرام که یک شبکه خوب و محبوب است کمک بگیرید تبلیغات گسترده راهی سریع برای فروش و جذب فالوور واقعیست و سود بسیار زیادی برای صفحه شما می تواند به همراه داشته باشد. این نوع تبلیغات به صورت بازدیدی در استوری و پست های اینستاگرام قرار خواهد گرفت.images_1684610246_64691cc6d222e.webp

مزایای تبلیغات گسترده اینستاگرام

-به طور کلی میزان هزینه و سرمایه گذاری در روش تبلیغات گسترده اینستا می تواند بیش از پنجاه درصد نسبت به سایر روش های تبلیغاتی اینستاگرام کاهش یابد چرا که شما به صورت همزمان به چندین پیچ تبلیغ داده اید و هزینه شما بسیار کمتر می شود چون به نوعی خرید عمده کرده اید.

-رشد سریع پیج نسبت به تبلیغات دیگر چرا که در تبلیغات گسترده شما با تبلیغاتی انبوه برند خود را به سرعت مطرح می کنید.

جذب فالوور واقعی یکی از بزرگترین مشکلات امروزه پیج های اینستاگرام است که با روش تبلیغات گسترده این مشکل به طور کل از بین خواهد رفت.

جذب فالوور هدفمند در این روش به راحتی ممکن است و شما می توانید اعضایی خاص از ناحیه و منطقه زمانی مورد انتخاب خودتان جذب کنید در واقع برای یک پیج مزون لباس بانوان و یا طلا فروشی تنها فالوور های خانم جذب کنید و برای یک پیج فوتبالی و یا پوشاک آقایان تنها فالوور آقا اضافه کنید.

-کیفیت بالاتر نسبت به تبلیغات دیگر برتری این روش است چون شما گزارشی نهایی به صورت فیلم از عملکرد ادمین ها دریافت می کنید.

-دسته بندی های خوب و مورد علاقه دلیلی دیگر برای انتخاب این روش است در واقع شما می توانید نوع و دسته بندی های پیج هایی که می خواهید در آن ها تبلیغ قرار دهید را مشخص کنید.

این نوع تبلیغات چطور انجام می شود و از صحت کار چطور می توان مطلع شد؟

ابتدا بنر تبلیغاتی خود را در اختیار ما قرار می دهید و سپس پس از بررسی و میزان تبلیغات مورد نیاز شما و انتخاب نوع دسته بندی های پیج هایی که قصد دارید در آن ها تبلیغ صورت گیرد تبلیغات شما در بازه زمانی مشخص به انتخاب شما (ظهر یا شب) به دید چندین هزار نفر خواهد رسید.

برای دیدن ادامه مقاله به سایت مقاله تبلیغات گسترده اینستاگرام مراجعه کنید.