دانلود دفترچه آزمون دکتری ۱۴۰۱

دانلود دفترچه آزمون دکتری ۱۴۰۱، داوطلبان شرکت در آزمون دکتری جهت اطلاع از تمامی شرایط و جزئیات مرتبط با آزمون و نحوه ثبت نام می توانند از طریق دفترچه راهنمای ثبت نام دکتری ۱۴۰۱ که توسط سازمان سنجش ارائه می گردد، اقدام نمایند. دانلود دفترچه آزمون دکتری ۱۴۰۱ سازمان سنجش و آموزش کشور طبق روال

کد خبر : 8591
تاریخ انتشار : جمعه 19 نوامبر 2021 - 10:47
دانلود دفترچه آزمون دکتری ۱۴۰۱

دانلود دفترچه آزمون دکتری ۱۴۰۱، داوطلبان شرکت در آزمون دکتری جهت اطلاع از تمامی شرایط و جزئیات مرتبط با آزمون و نحوه ثبت نام می توانند از طریق دفترچه راهنمای ثبت نام دکتری ۱۴۰۱ که توسط سازمان سنجش ارائه می گردد، اقدام نمایند.

دانلود دفترچه آزمون دکتری ۱۴۰۱

سازمان سنجش و آموزش کشور طبق روال هرسال در آذر ماه، دفترچه آزمون دکتری را بر روی سایت خود قرار می دهد و دفترچه مذکور شامل تمامی شرایط، ضوابط، مراحل و دیگر نکات و جزئیات آزمون دکتری را در اختیار داوطلبان و متقاضیان قرار می دهد به همین خاطر داوطلبان می بایست نسبت به دانلود دفترچه آزمون دکتری ۱۴۰۱ اقدام نموده و پس از مطالعه کامل و دقیق آن، در صورت دارا بودن شرایط مورد نظر، نسبت به ثبت نام و تکمیل فرم اینترنتی آزمون دکتری ۱۴۰۱ اقدام نمایند. متقاضیان و داوطلبان گرامی می توانند از طریق لینک دانلود دفترچه آزمون دکتری ۱۴۰۱ قرار داده شده در سایت سازمان سنجش و آموزش کشور نسبت به کسب اطلاعات لازم در خصوص شرایط، مدارک لازم و نحوه ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه های سراسری و آزاد بپردازند.

دفترچه آزمون دکتری ۱۴۰۱، متشکل از بخش های مختلفی است که عبارتند از:

▪︎شرایط عمومی و اختصاصی

▪︎سهمیه

▪︎جدول گروه های آزمایشی

▪︎مراحل ثبت نام

▪︎جدول کد و نام استان ها

▪︎جدول رشته ها و مواد امتحانی

کنکور دکتری به صورت یکسان برای متقاضیان دانشگاه های سراسری و آزاد برگزار می گردد. آزمون دکتری از بخش تشکیل می شود، این دو بخش عبارتند از: 

۱) آزمون کتبی

برگزاری این آزمون توسط سازمان سنجش و آموزش کشور انجام می گیرد.

۲) مصاحبه علمی

برگزاری مصاحبه علمی دکتری و بررسی سوابق آموزشی و پژوهشی توسط دانشگاه های سراسری و آزاد انجام می گیرد.

ثبت نام دکتری

داوطلبان شرکت در آزمون دکتری ۱۴۰۱، جهت ثبت نام آزمون دکتری می بایست به سایت سازمان سنجش کشور مراجعه نموده و در زمان مشخص شده نسبت به دانلود دفترچه آزمون دکتری ۱۴۰۱، خرید کارت اعتباری و در آخر تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی اقدام نمایند.

در زمان تعیین شده توسط سازمان سنجش، لینک مرتبط به ثبت نام دکتری در سایت سازمان سنجش در قسمت دکتری تخصصی فعال می گردد. داوطلبان پس از مطالعه دفترچه آزمون دکتری و دارا بودن شرایط مورد نظر، پس از پرداخت هزینه ذکر شده در سایت نسبت به ثبت نام خود اقدام نموده تا از این طریق شماره سریال ۱۲ رقمی ثبت نام خود را دریافت کرده و امکان تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی برای آن ها فراهم شود.

دکتری بدون آزمون

دانشگاه آزاد، شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون را همزمان با انتخاب رشته دکتری آزاد را برای داوطلبان تحصیل در دکتری فراهم می نماید. شرایط مذکور توسط سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی اعلام می گردد. این مرحله فرصتی برای دانشجویان استعداد درخشان که دارای رزومه قابل قبولی هستند، به واسطه بررسی سوابق علمی و پژوهشی برای مصاحبه دکتری جهت پذیرفته شدن در مقطع دکتری دانشگاه آزاد می باشد.

شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون عبارتند از:

▪︎شرط معدل ( حداقل معدل ۱۷.۵ در کارشناسی ارشد تمام گروه های آزمایشی )

▪︎نمره پایان نامه ( حداقل نمره ۱۷ و درجه خوب به بالا )

▪︎همجنس بودن رشته فارغ التحصیلی

▪︎مدارک لازم در زمان مصاحبه ( کسب حد نصاب لازم برای دعوت به مصاحبه )

▪︎مدت زمان گذشته از فارغ التحصیلی ( تا ۵ سال پس از فراغت از تحصیل برای ممتازان و استعداد های برتر )

▪︎تحویل مقالات ISI و ISC

مشاوره دکتری ایران تحصیل

دواطلبان گرامی می توانند با مشاوره دکتری ایران تحصیل از نقاط قوت و ضعف خود در انواع دروس مطلع شده و مهارت های لازم جهت مطالعه مفاهیم و مطالب درسی را فرا بگیرید. در نظر داشته باشید که با حضور در جلسات مشاوره تحصیلی تلفنی دکتری، از راهکارهایی جهت غلبه بر استرس کنکور دکتری مطلع می شوید. از جمله خصوصیاتی که می توان برای انتخاب یک مشاور خوب مثال زد، دسترسی همیشگی، برخورد گرم و صمیمانه، داشتن اطلاعات جامع، دقیق و به روز در رابطه با دوره دکتری می باشد. همچنین شخص مشاور می بایست توانایی طرح بهترین و دقیق ترین برنامه ریزی تحصیلی و مطالعاتی را برای شما داوطلبان گرامی داشته باشد. برنامه ریزی که متناسب با شرایط داوطلب طرح ریزی شده و تمامی نکات لازم جهت رسیدن به نتیجه مطلوب را دارا باشد. همچنین تمامی افراد به صحبت و دریافت مشاوره با مشاورانی تمایل دارند که خوش صحبت و لحنی مناسب و گیرا در زمان صحبت داشته باشند.

مشاوران مجموعه ایران تحصیل  را می توان به عنوان یکی از بهترین مشاوران در زمینه ارائه بهترین مشاوره رایگان دکتری معرفی کرد که راهکارهای قبولی در کنکور دکتری نیز توسط این کادر به شما ارائه می شود. مشاورانی دارای اطلاعات جامع و عالی که می توانند زمینه رضایت شما را از جلسات مشاوره تحصیلی تلفنی دکتری فراهم نمایند.

برچسب ها :

ناموجود