در «جریان» باشید

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، شاید بتوان گفت در دنیای امروز کسب‌وکاری که شعبه‌ای در شبکه‌های اجتماعی ندارد تا حدود زیادی از بازار جا مانده است. مدت زمان اختصاص‌یافتهٔ ما به شبکه‌های اجتماعی و حضور پررنگ آن در زندگی افراد موجب می‌شود که داشتن صدایی در این فضا موجب ارتباط گسترده، عمیق و دوسویه کسب‌وکارها

کد خبر : 9586
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 30 نوامبر 2021 - 18:19
در «جریان» باشید

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، شاید بتوان گفت در دنیای امروز کسب‌وکاری که شعبه‌ای در شبکه‌های اجتماعی ندارد تا حدود زیادی از بازار جا مانده است. مدت زمان اختصاص‌یافتهٔ ما به شبکه‌های اجتماعی و حضور پررنگ آن در زندگی افراد موجب می‌شود که داشتن صدایی در این فضا موجب ارتباط گسترده، عمیق و دوسویه کسب‌وکارها با جامعه هدف آنها شود. در چنین فضایی، نقش اینفلوئنسرها، بلاگرهای اینستاگرام و ادمین‌های کانال‌های مطرح تلگرامی بیش از پیش دارای اهمیت خواهد بود.

جریان، در مقام پلتفرمی ایرانی برای تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی و برای پاسخگویی به نیازهای متنوع کسب‌وکارها در فضای مجازی و افزایش درآمد اینفلوئنسرها و پیج‌ها و کانال‌های فعال در شبکه‌های اجتماعی در زمستان ۱۳۹۸ فعالیت خود را آغاز کرد. جریان یکی از زیرمجموعه‌های پلتفرم تبلیغات آنلاین یکتانت است که امروزه خود به عنوان یک مرجع دیجیتال مارکتینگ برای مخاطبان به حساب می‌آید.

جریان را می‌توان پلی ارتباطی دانست که یک سوی آن اینفلوئنسرها، بلاگرهای اینستاگرام و ادمین‌های کانال‌های مطرح تلگرامی بوده و در سوی دیگر کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ هستند و جریان در این میان در تلاش است تا تجربه تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی را برای کاربران ایرانی به تجربه‌ای هموارتر، شفاف‌تر و همراه با نتایج مشخص و قابل بررسی تبدیل کند.

این پلتفرم تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی تا آذر ۱۴۰۰ با بیش از ۲۵۰۰ پیج اینستاگرامی، بیش از ۱۰۰۰ کانال تلگرامی و با حدود ۸۰۰ اینفلوئنسر در ارتباط بوده و با آنها همکاری می‌کند. یکی از مزیت‌های رقابتی جریان در بازار تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی ایران، ارائه انواع مختلف تبلیغ بر اساس نیاز مشتری و شفافیت در اطلاعات و قیمت‌ها بوده و کاربران می‌توانند پیش از اجرای هر تبلیغی، اطلاعات پیج یا کانال مورد نظر را به همراه قیمت‌ها در پنل جریان مشاهده کرده و بر اساس نیاز خود تصمیم بگیرند.

از جمله خدمات ارائه‌شدهٔ جریان برای کاربران می‌توان به دسترسی گسترده به رسانه‌ها، مقایسه انواع رسانه‌ها و انتخاب مناسب‌ترین گزینه، صرفه‌جویی در زمان، بررسی سیستماتیک وضعیت انتشار محتوا، دریافت گزارش‌های دقیق پس از اجرای کمپین‌های تبلیغاتی و مشاوره و پشتیبانی رایگان اشاره کرد. سهولت ارتباط با تبلیغ‌دهندگان، معرفی به بزرگ‌ترین برندها، افزایش درآمد و سفارش تبلیغات مستمر از جمله مزیت‌های همکاری اینفلوئنسرها و ادمین‌های پیج‌های اینستاگرامی و کانال‌های تلگرامی با جریان به شمار می‌رود. پلتفرم جریان مدعی است که برای هر پیج یا کانال، مجموعه‌ای از معیارهای کیفی را در نظر می‌گیرد تا کاربر امکان مقایسه داشته باشد. تیم ۳۰ نفره جریان متشکل از برنامه‌نویسان، تیم محصول، اکانت‌منیجرها و کارشناسان ارتباط با ناشران و … است.

در «جریان» باشید

تبلیغات تعرفه‌ای، بازدیدی و اینفلوئنسری در جریان

انواع تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی از طریق جریان را می‌توان به ۳ دسته کلی تقسیم کرد. تبلیغات در اینستاگرام، تلگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ. یکی دیگر از دسته‌بندی‌های خدمات ارائه شده توسط جریان شامل تبلیغ‌های تعرفه‌ای و بازدیدی در اینستاگرام و تلگرام می‌شود. لازم به توضیح است که تبلیغات اینفلوئنسری جریان مختص پلتفرم اینستاگرام است. در ادامه نگاهی به هرکدام از خدمات ارائه شده توسط این پلتفرم خواهیم انداخت.

تبلیغات بازدیدی در اینستاگرام و تلگرام، تبلیغاتی است که برای آگاهی‌رسانی‌های گسترده استفاده می‌شوند. در این نوع تبلیغات، کاربر می‌تواند آگهی خود را به صورت هم‌زمان در پیج‌های مختلف نمایش داده و تنها به میزانی که تبلیغش دیده می‌شود، هزینه پرداخت کند. تبلیغات تعرفه‌ای نیز که در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و تلگرام قابل ارائه بوده به این شکل است که قیمت آن از پیش مشخص بوده و برای مدت‌زمان مشخص، روی کانال یا پیج مورد نظر کاربر قرار می‌گیرد. این تبلیغات در اینستاگرام به هر دو صورت پست و استوری قابل انتخاب است.

تبلیغات اینفلوئنسریِ اینستاگرام یکی دیگر از خدمات ارائه شده توسط جریان است. این تبلیغات توسط افراد مطرح و دارای فالوور بالا در هر حوزه‌ای، با هزینهٔ مشخص انجام می‌شود. در تبلیغات اینفلوئنسری کاربر می‌تواند خود، محتوا را تولید کند و یا از صاحب پیج اینستاگرامی بخواهد این کار را برای او انجام دهد.

با ثبت نام در پنل جریان، لیست پیج‌ها، کانال‌ها و اینفلوئنسرهای همکار با جریان به همراه لیست قیمت اینفلوئنسرها و دیگر انواع تبلیغات قابل مشاهده بوده و کاربر می‌تواند با توجه به شرایط خود، مناسب‌ترین گزینه را برای کسب‌وکار خود انتخاب کند. لازم به ذکر است که در تبلیغات اینفلوئنسری، درصورتی‌که بخواهید خود اینفلوئنسر برای شما تولید محتوا کند، محتواهای آماده شده پیش از انتشار در اختیار شما قرار گرفته و شما می‌توانید آن را تأیید یا رد کنید.

در خصوص تبلیغات در تلگرام نیز گفتنی است که این نوع تبلیغات به دو صورت تعرفه‌ای و بازدیدی (گسترده) در جریان ارائه می‌شوند. تبلیغات تعرفه‌ای در ساعاتی مشخص شده توسط کاربر در کانال‌ها قرار می‌گیرد. در تبلیغات بازدیدی نیز کاربر با توجه به میزان بازدید تبلیغات، هزینه پرداخت می‌کند و درصورتی‌که تعداد بازدید را محدود کند، بعد از رسیدن میزان بازدید به عدد مورد نظر کاربر، تبلیغ از کانال حذف شود.

پلتفرم تبلیغاتی جریان، دسته بندی دیگری را نیز به مشتریان خود ارائه می‌دهد که شامل دسته بندی کسب و کارها و دسته بندی ناشران است. این دو دسته بر اساس نیاز مشتری‌ها شکل گرفته تا بتوانند با انتخاب هدفمند، بازدهی بالاتری از کمپین‌های تبلیغاتی در شبکه‌های اجتماعی داشته باشند. نکته حائز اهمیت اینکه مشاوره پلتفرم جریان به مشتری‌ها، بر اساس بازاریابی مبتنی بر دیتا است و این پلتفرم، بر اساس دیتاهای موجود در جریان به مشتری‌های خود مشاوره تخصصی در زمینه اینکه در چه رسانه‌ها، پیج ها و با چه اینفلوئنسر هایی تبلیغ خود را نمایش دهند تا بالاترین بازدهی را داشته باشد ارائه می‌دهد.

در پایان می‌توان گفت، پلتفرم تبلیغاتی جریان بستری را فراهم آورده که در آن کسب‌وکارهای مختلف می‌توانند بدون نیاز به ارتباط مستقیم با ادمین پیج‌ها و کانال‌های مجازی و با توجه به نوع کسب‌وکار خود، صدای برند خود را به گوش مخاطبان هدفمند شده برسانند و از این طریق، ارتباطی دوسویه را با مشتریان خود برقرار کنند.

برچسب ها :

ناموجود