شکایت ذوب‌آهن از اسدبیگی رد شد

شکایت باشگاه ذوب‌آهن بر سر انتقال سینا اسدبیگی به پرسپولیس از سوی فدراسیون فوتبال رد شد. به گزارش ایسنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آرای جدید کمیته وضعیت به شرح زیر است: *در پرونده شکایت باشگاه ذوب آهن از باشگاه پرسپولیس و آقای اسد بیگی، کمیته وضعیت بازیکنان با استناد به مقررات

کد خبر : 86901
تاریخ انتشار : شنبه 7 ژانویه 2023 - 19:09
شکایت ذوب‌آهن از اسدبیگی رد شد



شکایت باشگاه ذوب‌آهن بر سر انتقال سینا اسدبیگی به پرسپولیس از سوی فدراسیون فوتبال رد شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آرای جدید کمیته وضعیت به شرح زیر است:

*در پرونده شکایت باشگاه ذوب آهن از باشگاه پرسپولیس و آقای اسد بیگی، کمیته وضعیت بازیکنان با استناد به مقررات حاکم بر موضوع؛ مستندات ابرازی و استدلال های فوق؛ دعوی باشگاه ذوب آهن علیه سینا اسدبیگری مبنی بر مطالبه غرامت و اعمال محرومیت مردود اعلام شد. هم‌چنین دعوی باشگاه ذوب آهن علیه باشگاه پرسپولیس مبنی بر مطالبه غرامت رد شد.

*در پی شکایت ابراهیم زین الدینی از باشگاه شمس آذرقزوین، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۴ میلیون و ۳۶۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*با توجه به شکایت رضا رضایی از باشگاه سایپا، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲ میلیارد و ۶۵ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۴۵ میلیون و ۱۷ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. هم‌چنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان به مبلغ ۱۸۰ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

* در پی شکایت ایمان رازانی از باشگاه آرمان گهر سیرجان، کمیته وضعیت با توجه به مصالحه و سازش دو طرف قرار رد صادر کرد.

* در پرونده شکایت فرشید پاداش از باشگاه مس رفسنجان، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۶۳۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳۵ میلیون و ۵۳۴ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

آرای صادر شده ظرف مدت یک هفته از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف قابل تجدید نظر خواهد بود.

انتهای پیام



منبع

برچسب ها :

ناموجود