پیش خرید ملک در کوهک

پیش خرید ملک در کوهک را با مشاوره با کارشناسان خبره و مجرب آسمان هوم انجام دهید تا به آنچه که در ذهن دارید ، دست پیدا کنید. کوهک از محله های دوست داشتنی غرب تهران است که در منطقه 22 واقع شده است. کوهک از محله های جدید نیست و قدمت زیادی دارد. این

کد خبر : 148973
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 می 2023 - 13:36
پیش خرید ملک در کوهک

پیش خرید ملک در کوهک را با مشاوره با کارشناسان خبره و مجرب آسمان هوم انجام دهید تا به آنچه که در ذهن دارید ، دست پیدا کنید.

کوهک از محله های دوست داشتنی غرب تهران است که در منطقه 22 واقع شده است. کوهک از محله های جدید نیست و قدمت زیادی دارد. این محله در سالهای گذشته جزء منطقه 5 تهران بود ، ولی پس از گذشت سالها به منطقه 22 تهران ملحق شد.

محله کوهک کجاست ؟

کوهک ، از بهترین محله های منطقه 22 تهران می باشد. پیش خرید ملک در کوهک در سال های اخیر با استقبالی بالاتر از حد تصور مواجه شده است. کوهک از شرق به ورزشگاه آزادی ، از شمال به شهرک گلستان ، از غرب به پارک جنگلی چیتگر و از جنوب به بزرگراه تهران – کرج ختم می شود.

ساکنان محله کوهک ، چندین دقیقه بیشتر با پارک جنگلی چیتگر و دریاچه چیتگر فاصله ندارند. آب و هوای کوهک به دلیل در مجاورت بودن پارک جنگلی و دریاچه ، بسیار عالی و دلپذیر است. لذت تنفس در آب و هوای کوهک را با هیچ چیز نمی توان عوض کرد.

 

 

بهترین برج های کوهک کدامند ؟

برای پیش خرید ملک در کوهک ، پروژه های معتبر و بزرگ واقع در این محله را انتخاب کنید. برج های بسیاری در کوهک واقع شده اند که معروفترین آنها شامل برج نیلوفر ، برج آرتمیس ، برج کادوس و برج ترنج می باشند.

پروژه نارنجستان 1 ، پروژه نارنجستان 2 ، پروژه رادین ، پروژه آترا ، پروژه شمیم رحمت ، پروژه بانک ملی ، پروژه امپریال ، پروژه فرزانگان ، پروژه البرز و … شاخص ترین پروژه هایی هستند که در حال اجرا و تکمیل شدن هستند. در این میان پروژه شمیم رحمت ، یکی از برترین پروژه های کوهک است که آینده درخشانی دارد. لذا پیش خرید ملک در پروژه شمیم رحمت حتماً سودآوری زیادی خواهد داشت.

مهمترین مزیت سرمایه گذاری در کوهک چیست ؟

پیش خرید ملک در کوهک ، یک سرمایه گذاری ایده آل است. مهمترین مزیت سرمایه گذاری در این محل ، روند رو به رشد آن است که سرعت بسیار خوبی دارد. امکانات رفاهی و تفریحی زیادی برای کوهک در نظر گرفته شده است که شماری از آنها به بهره برداری رسیده است و شماری دیگر به تازگی کلید خورده اند.

کوهک به ایستگاه مترو چیتگر بسیار نزدیک است. لذا ساکنان به راحتی می توانند خود را از طریق مترو به نقاط مختلف تهران برسانند. دسترسی کوهک به اتوبان های مهم شهید همدانی ، شهید خرازی و آزادگان مناسب می باشد. پیش خرید ملک در دریاچه چیتگر ، مزایای چشمگیری دارد.

بررسی امکانات مهم این برج ها

پیش خرید ملک در کوهک باید با توجه دقیق به مشخصات برج ها از جمله امکانات آنها انجام شود. امکاناتی که خریداران را برای زندگی در این برج ها ترغیب می کند شامل زمین بازی ، سونا و استخر و جکوزی ، سالن مطالعه ، کافی شاپ ، رستوران ، تجهیزات امنیتی پیشرفته ، آیفون های تصویری پیشرفته ، سیستم شوتینگ زباله ، سیستم گرمایش و سرمایش مطلوب ، پارکینگ ، انباری و … می باشند.

زندگی در برج هایی با این امکانات لوکس و مدرن ، حتماً لذت بخش خواهد بود. وقت آن رسیده است که متناسب با زمان پیش بروید و محل سکونت خود را به روز و آپدیت کنید. زندگی در برج های کوهک از هر نظر ، سودمند خواهد بود.

پیش فروش آپارتمان در کوهک با شرایط باورنکردنی

تقاضای زیادی برای پیش خرید ملک در کوهک وجود دارد. خوشبختانه سازندگان ، شرایط خوبی را برای پیش فروش آپارتمان های خود مشخص نموده اند. پیش فروش آپارتمان ها ، هم برای فروشندگان دارای مزیت خواهد بود و هم برای خریداران سودمند خواهد بود. زیرا سازندگان درصد زیادی از بودجه موردنیاز خود را از این طریق تأمین می کنند. خریداران هم می توانند با شرایطی بسیار عالی به پرداخت اقساطی وجه خرید خانه ، اقدام کنند. برای کسب اطلاع دقیق از شرایط پیش فروش پروژه های کوهک می توانید با کارشناسان آسمان هوم مشاوره نمایید.

قیمت پیش خرید ملک در کوهک چقدر است ؟

مسلماً برای خرید ملک در هر یک از پروژه ها و برج های کوهک باید هزینه متفاوتی را درنظر بگیرید. اگر مقایسه ای میان نرخ های پیش خرید پروژه ها و نرخ های خرید ملک های آماده تحویل کنید ، متوجه تفاوت آشکار می شوید. بنابراین در مناسب بودن قیمت پیش خرید ملک های این محله تردید نکنید و هر چه سریعتر به پیش خرید املاک موردنظر خود اقدام کنید.

کارشناسان بر این باورند که با توجه به رشد و پیشرفت چشمگیر کوهک و کاهش زمین برای ساخت و ساز در این محله در سال های آتی ، نرخ مسکن در کوهک افزایش شدیدی خواهد داشت. لذا فرصت را غنیمت شمرده و سریعاً برای پیش خرید ملک در کوهک دست به کار شوید.

10 مورد از بهترین جاذبه های گردشگری منطقه 22

مجتمع طوبی چیتگر ، واقعیت مجازی زاویه یا کافه بازی زاویه ، استادیوم آزادی ، بام لند چیتگر ، مجموعه کارتینگ آزادی ، دریاچه شهدای خلیج فارس ، پارک جنگلی ، سینما چند بعدی ، شهربازی هزار و یک شب ، بوستان جوانمردان از بهترین جاذبه های گردشگری منطقه 22 هستند که تمامی آنها به کوهک نزدیک هستند. زندگی در محله ای که به جاذبه های تفریحی و گردشگری زیادی نزدیک باشد ، شانس بزرگی است.

آسمان هوم

مجموعه آسمان هوم ، تعدادی از کارشناسان بزرگ و مجرب در زمینه خرید و فروش و اجاره املاک را به خدمت گرفته است تا به کمک آنها بتواند معاملات ملکی را برای مشتریان مطمئن تر و راحت تر کند. پیش خرید ملک در کوهک ، یکی از مواردی است که کارشناسان آسمان هوم بر روی آن کار می کنند.

تاکنون تمامی مشتریانی که در مشاور املاک آسمان هوم به خرید و فروش و یا رهن و اجاره ملک ، اقدام نموده اند از عملکرد این مجموعه رضایت صد درصدی داشته اند. لذا به شما پیشنهاد می کنیم که روی تخصص و تجربه ما حساب کرده و با کمک ما به خرید و فروش املاک موردنظر خود اقدام کنید. قطعاً همراهی ما برای شما سودمند خواهند بود.

برچسب ها :

ناموجود