حمل بار از دبی به ایران به چه صورت انجام میشود؟

حمل و نقل از دبی به ایران یکی از پرکاربردترین روش های واردات کالا به ایران می باشد. از آنجایی که در این روش نیازی به پرداخت گمرکی نیست، بسیاری از تجار تمایل دارند محموله های خود را با ارسال به ایران از دبی وارد کنند. ارسال بار از دبی با لنج یا همان حمل ته لنجی از دبی از جمله روش هایی است که میتوانید در این جهت استفاده کنید. به علاوه، به طی کردن مراحل ترخیص بار دریایی هم نیاز دارید که اصلا جای نگرانی نیست. ما در گروه ققنوس همراه شما هستیم تا حمل بار از دبی به ایران را همانند حمل بار از چین برای شما عزیزان بسیار آسان و سریع به انجام برسانیم. برای اطلاع بیشتر از این خدمات، ادامه مقاله را با ما همراه باشید.

 

روش های حمل بار از امارات به ایران

در حال حاضر دبی به یکی از قطب های تجاری در جهان و خاورمیانه تبدیل شده است. از آنجایی که این کشور در مجاورت ایران قرار دارد، فرصت بسیار خوبی برای تجار و بازرگانان است تا فعالیت های تجاری خود را گسترش دهند. اگر می خواهید از چین به دبی کالا وارد کنید و سپس از دبی به ایران حمل کنید، و یا می خواهید مستقیما از دبی به ایران کالا وارد کنید، حمل کالا از دبی به ایران یکی از بهترین گزینه ها برای صرفه جویی در هزینه های شماست. حمل بار از دبی میتواند به صورت حمل ته لنجی از دبی و هوایی صورت بگیرد که در کاهش هزینه ها بسیار موثر است. به علاوه، حمل بار از چین به امارات، امروزه بیشتر از گذشته به جهت سهولت در روند واردات کالا از چین مورد توجه قرار گرفته است.

واردات کالا از طریق حمل و نقل از دبی به ایران به راحتی امکان پذیر است. تنها با انتخاب یک شرکت حمل و نقل معتبر و مجرب می توانید در سریع ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه، مرسولات خود را از دبی به ایران وارد کنید. گروه تجاری ققنوس با سال ها تجربه در امر حمل و نقل از دبی، ترخیص بار دریایی و ارسال بار از دبی با لنج به ایران، مفتخر است خدمات خود را در این زمینه به تجار محترم ارائه دهد.

حمل هوایی از امارات به ایران

تقاضا برای حمل و نقل هوایی از امارات در سال های اخیر به دلیل شهرنشینی سریع این کشور و اقتصاد رو به رشد آن به طور قابل توجهی افزایش یافته است. دولت دبی از سال 2010 شرکت ها و افراد را به واردات کالا از کشورهای دیگر از طریق حمل و نقل هوایی تشویق می کند.

اگر نمی خواهید چند هفته منتظر بمانید تا محموله شما از امارات به صورت دریایی ارسال شود، می توانید به جای آن از خدمات حمل و نقل هوایی استفاده کنید که فقط چند روز طول می کشد؛ اما هزینه بسیار بیشتری برای شما خواهد داشت. حمل و نقل هوایی از امارات همانند حمل بار از چین به صورت هوایی، معمولاً سریعتر اما گرانتر از حمل و نقل دریایی است. البته، روشی که انتخاب می کنید به اندازه و وزن محموله شما و اینکه چقدر سریع به آن نیاز دارید تا به مقصد برسد، بستگی دارد.

حمل دریایی از امارات به ایران

واردات و حمل بار از امارات به ایران می تواند از طریق حمل و نقل دریایی نیز انجام شود که یکی از رایج ترین روش های ارسال کالا به شمار میرود. حمل و نقل دریایی میتواند به صورت حمل ته لنجی از دبی که روشی کاملا قانونی، کم هزینه و سریع میباشد هم انجام بگیرد. در واقع، بیشتر اوقات کالاها از امارات به ایران از طریق دریا ارسال می شوند؛ زیرا این کم هزینه ترین راه برای انجام آن است.

 

 

گروه تجاری ققنوس دو نوع حمل و نقل دریایی از دبی به ایران را به مشتریان خود ارائه میدهد که عبارتند از:

FCL / بار کامل کانتینر

FCL مخفف “بار کامل کانتینر” است. بدین معناست که کالای شما یک کانتینر به طول 20 یا 40 فوت را پر می کند. اگر محصولات زیادی برای ارسال دارید، حمل و نقل FCL باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما خواه شد. قیمت گذاری برای FCL و ترخیص بار دریایی به صورت یک نرخ ثابت انجام می شود و مهم نیست کانتینر شما پر است یا نه.

LCL / کمتر از بار کانتینر

LCL یا کمتر از یک کانتینر، به این معنی است که کالاهای شما کل کانتینر را پر نمی کند و همراه با جعبه ها یا پالت های دیگر جهت حمل بار دریایی از دبی، ارسال می شوند. توجه داشته باشید که هنگام حمل LCL، کالاهای شما باید در بندر مبدا یکپارچه و در بندر مقصد ادغام شوند.

چگونه بهترین روش حمل بار از دبی به ایران را انتخاب کنیم؟

قصد ارسال کالا از هر کشوری به ایران را داشته باشید، با در نظر گرفتن چند فاکتور اساسی میتوانید بهترین روش را جهت حمل بار از چین یا حمل بار از دبی به ایران اقدام نمایید. اگر تجربه واردات کالا از امارات را ندارید، در نظر داشته باشید که کدام روش حمل و نقل برای کالای وارداتی شما، حجم و وزن آن و بودجه شما مناسب است. اگر بتوانید این فاکتورها را به خوبی بررسی کنید و به مدت زمان حمل و هزینه ها  توجه داشته باشید، قطعا بهترین انتخاب را خواهید داشت. به علاوه، کارشناسان ما در گروه ققنوس آمادگی ارائه مشاوره های لازم به شما عزیزان را دارند.

مراحل حمل بار از دبی به ایران

اگر نمی دانید برای حمل و نقل از دبی به ایران چه کاری انجام دهید، باید به شما بگویم که لازم نیست کاری انجام دهید! برای حمل بار از دبی به ایران کافی است یک شرکت حمل و نقل مجرب را انتخاب کنید.

گروه تجاری ققنوس کالاهای شما را با کمترین هزینه و در سریع ترین زمان ممکن از دبی به ایران به صورت ارسال بار از دبی با لنج همانند سایر روش های حمل بار از چین، حمل می کند. پس از طی کردن مراحل خرید از آمازون امارات آنها را در اسکله های دبی تحویل گرفته و بدون هیچ مشکلی در بنادر جنوبی کشور تحویل شما می دهیم. همچنین در صورت نیاز می توانیم کالای شما را در هر نقطه از ایران به شما تحویل دهیم.

در روش ارسال کالا از دبی به صورت حمل ته لنجی از دبی به ایران محدودیتی برای کالاهای وارداتی وجود ندارد. تجار می توانند کلیه کالاهای مجاز در ایران را از این طریق حمل کنند. کالاهایی مانند پوشاک، مواد غذایی، لوازم الکترونیکی، لوازم جانبی خودرو و … از جمله این اقلام هستند که با انجام فرایند ترخیص بار دریایی به دست شما خواهند رسید.

جزئیات ارسال کالا از دبی به ایران

یکی از سوالاتی که در مورد حمل و نقل از دبی به ایران پرسیده می شود، مدت زمان آن است. در واقع نحوه حمل و نقل کالا به شرایط مختلفی بستگی دارد. ارسال بار از دبی با لنج نیز از این قاعده مستثنی نبوده و عوامل مختلفی در تعیین زمان تحویل و تحویل کالا دخیل هستند.

عواملی که می توانند بر زمان حمل ته لنجی از دبی تأثیر بگذارند، عبارتند از:

  • آب و هوا و شرایط آب و هوایی در دریا
  • سرعت بارگیری در بنادر دبی
  • زمان سفر بین دبی و ایران
  • مراحل ترخیص کالا در ایران

به غیر از مواردی که در بالا ذکر کردیم، سرعت کار و تعداد پرسنل شرکت حمل و نقل انتخابی شما نیز بر زمان تحویل نهایی به شما تأثیر می گذارد. حمل و نقل دریایی از دبی به ایران به طور متوسط از یک هفته تا 20 روز طول می کشد. علاوه بر زمان لازم برای حمل و نقل دریایی، هزینه ها ممکن است برای بسیاری از شما سوال باشد. در واقع هزینه حمل و نقل کالا از دبی به ایران به شرایط و عوامل مختلفی بستگی دارد.

این عوامل عبارتند از:

  • نوع کالای تحویلی
  • ابعاد و وزن محصول
  • ارزش مالی کالا

برای اطلاعات بیشتر و محاسبه دقیق هزینه ارسال کالا از دبی با لنج و غیره به ایران، با کارشناسان ما در گروه ققنوس تماس حاصل فرمایید. ما با انتخاب بهترین روش، شرایط حمل سریع و کم هزینه کالای شما را فراهم می کنیم. ارسال کالا از دبی با لنج به ایران و ترخیص بار دریایی در صورتی که توسط افراد مجرب انجام شود، هزینه های شما را تا حد زیادی کاهش می دهد و باعث سود بیشتر در تجارت می شود.

 

 

لیست مدارک مورد نیاز برای حمل بار از دبی به ایران

برای حمل بار از دبی به ایران، به 4 مدرک اصلی در کنار سایر اسناد و مدارک نیاز داریم. لازم است برای ارسال و حمل کالا، این اسناد را تهیه کرده و به شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس ارائه دهید تا تشریفات ضروری برای ارسال کالا را آماده نمایند. این اسناد و مدارک عبارتند از:

  • پروفرما اینویس
  • پکینگ لیست
  • گواهی مبدا
  • اینکوترمز

جمع بندی

به خدمات حمل بار از امارات به ایران نیاز دارید؟ گروه تجاری ققنوس همراه شماست تا با انتخاب یکی از روش های حمل و نقل اعم از ارسال بار از دبی با لنج یا حمل و نقل هوایی، بتوانید وارداتی راحت و کم هزینه اما سریع را تجربه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات متنوع ما در حوزه حمل بار از چین، ترخیص بار دریایی و حمل ته لنجی از دبی میتوانید با کارشناسان ما از طریق وبسایت www.fnxshipping.com در ارتباط باشید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا