مجمع عمومی ورزش چوگوی ایران برگزار می‌شود

طالب رجب پور رییس انجمن ورزش چوگوی کشورمان در دیدار با مؤذن شهردار ناحیه سه منطقه ۲۱ تهران و در مراسم تکریم از ایشان، پوریافرشهردار منطقه، ناطقی رییس اداره بازرسی و روشنی سرپرست سرای محله چیتگر گفت: برای توسعه همه جانبه ورزش چوگو نیازمند همراهی عمومی هستیم .

رییس ورزش چوگو افزود: همزمانی این دیدار با روز بزرگداشت مقام معلم برای خانواده چوگو یک فرصت است تا درچنین روزی از معاضدت و پشتیبانی مجموعه شهرداری ناحیه ۳ منطقه ۲۱تهران در برگزاری مسابقات چهارجانبه چوگو قدردانی شود در واقع این پاسداشت  گامی مثبت برای مشارکت های بعدی این دستگاه خدمات رسان شهرداری با این ورزش کهن  و اصیل ایرانی خواهد بود.

یوسف فتحی  دبیر و معاون اجرایی ورزش چوگو با قدردانی از مؤذن شهردار ورزشی ناحیه گفت: هماهنگی تمام بخش های شهرداری یک روز خاطره انگیز را بیادگار گذاشتندو با نشاط و شادابی شهردار در آنروز بهترین گواه این ادعاست.

مؤذن شهردار ناحیه سه منطقه ۲۱ تهران با قدردانی از دوراندیشی مسوولان این ورزش کهن گفت: ما برای تحقق برنامه‌های چوگو در حوزه مأموریتی مان آمادگی داریم و خوشبختانه شهردار محترم منطقه نیزتوجه خاصی به ورزش چوگو دارد و از برنامه‌های این ورزش کهن ایرانی در منطقه حمایت می‌کند. 

وی افزود: ما برای میزبانی از مسوولان،نایب رییسان و دبیران ستادی و متناظر استان ها درنشست سالانه ورزش چوگو آمادگی داریم و از هم اکنون سازوکار آن را دردستور قرار می‌دهیم تا این ورزش اصیل مان بیشتر و بیشتر دیده شود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا