همسرکشی به خاطر خرید اینترنتی

آفتاب‌‌نیوز : مردی که به اتهام قتل همسرش پای میز محاکمه رفت مدعی شد بعد از خرید‌های اینترنتی زنش با او درگیر شد. متهم که مردی جوان است مقابل چشمان فرزندش دست به قتل همسرش با ضربات چاقو زده است. رسیدگی به این پرونده وقتی آغاز شد که مردی نیمه‌شب با پلیس تماس گرفت و

کد خبر : 149121
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 می 2023 - 3:21
همسرکشی به خاطر خرید اینترنتی



آفتاب‌‌نیوز :

مردی که به اتهام قتل همسرش پای میز محاکمه رفت مدعی شد بعد از خرید‌های اینترنتی زنش با او درگیر شد.

متهم که مردی جوان است مقابل چشمان فرزندش دست به قتل همسرش با ضربات چاقو زده است.

رسیدگی به این پرونده وقتی آغاز شد که مردی نیمه‌شب با پلیس تماس گرفت و گفت زن همسایه درخواست کمک دارد و صدای ضجه‌های او شنیده می‌شود.

او گفت: ما در یک آپارتمان چندواحده زندگی می‌کنیم. از چند ساعت قبل صدای درگیری مرد همسایه و همسرش را شنیدم؛ اما، چون فکر می‌کردم دعوا خانوادگی است دخالتی نکردم. چند دقیقه پیش زن جوان به نام نسیم فریاد می‌کشید و کمک می‌خواست و یکباره صدای او قطع شد. من نگران هستم اتفاق بدی افتاده باشد.

ماموران پلیس به دنبال این تماس مقابل خانه زوج جوان رفتند. در این هنگام مرد ۳۹ ساله به نام طا‌ها در حالی که چاقوی خونین در دست داشت مقابل درآمد و از قتل همسرش خبر داد.

او گفت: همسرم را در درگیری کشتم.

ماموران وقتی وارد خانه شدند با جسد خونین نسیم ۳۵ساله روبه‌رو شدند که با ضربه‌های چاقو از پا درآمده بود. جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و مرد جوان تحت بازجویی قرار گرفت.

متهم گفت: نیمه‌شب حالم خوب نبود و دل‌درد شدیدی داشتم به همین خاطر از همسرم خواستم تا به من یک لیوان آب بدهد؛ اما او به من بی‌اعتنا بود و اصلاً توجهی نکرد. من که از رفتار همسرم عصبانی شده بودم چاقوی آشپزخانه را برداشتم و چند ضربه به او زدم.

متهم به بازسازی صحنه جرم پرداخت و پرونده‌اش با صدور کیفرخواست به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در ابتدای جلسه پدر و مادر نسیم برای دامادشان حکم قصاص خواستند.

مادر قربانی گفت: دخترم و دامادم ۱۵ سال با هم زندگی کردند. دخترم سختی‌های زیادی را در این زندگی تحمل کرد. من از خون دخترم گذشت نمی‌کنم و برای طا‌ها حکم قصاص می‌خواهم.

وکیل دختر نوجوان قربانی نیز درخواست قصاص کرد.

وقتی متهم در جایگاه ویژه ایستاد سعی کرد آنچه را گفته بود تغییر دهد. او گفت: وقتی همسرم کشته شد من خواب بودم و چیزی به خاطر ندارم. من نمی‌دانم چه کسی همسرم را کشته است. وقتی بیدار شدم که نسیم خونین کف اتاق افتاده بود.

این مرد وقتی در مقابل سوالات قضات دادگاه به بن‌بست رسید به ناچار ادعای تازه‌ای را مطرح کرد. او گفت: آن روز خسته از سرکار به خانه برگشته بودم و می‌خواستم استراحت کنم؛ اما دل‌درد شدیدی داشتم و حالم خوب نبود. به همین خاطر به اتاق رفتم و خوابیدم. مدام پیامک برداشت وجه از کارت عابربانکم به گوشی موبایلم ارسال می‌شد و همسرم در حال خرید اینترنتی از کارت عابربانکم بود. من که حال خوبی نداشتم به همسرم گفتم کارت عابربانکم را بدهد تا به بیمارستان بروم؛ اما او کارت را نداد. به او گفتم صبح تا شب کار می‌کنم و خسته به خانه برمی‌گردم و او نباید این‌طور رفتار کند. نسیم با بی‌اعتنایی به آشپزخانه رفت و من خوابیدم؛ اما در یک لحظه احساس کردم یک نفر با چاقو بالای سرم ایستاده. وقتی چشمانم را باز کردم چاقو را گرفتم و چند ضربه زدم. اصلاً چیزی از ماجرا به خاطر ندارم و نمی‌دانم چه کسی چاقو را به من داد. از قتل همسرم پشیمان هستم.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رأی صادر کنند.



منبع

برچسب ها :

ناموجود