بهترین تعمیرگاه ال 90 در تهران

تعمیرگاه ال 90 یکی از مکان‌هایی است که در حفظ و نگهداری خودروها کوشش فراوانی می‌کند. با توجه به خدمات گسترده‌ای که ارائه می‌دهد بسیاری از افراد آن را به عنوان یکی از بهترین تعمیرگاه‌ها می‌شناسند. برند این تعمیرگاه حرفه‌ای رنو وان می‌باشد که دارای افراد با تجربه و آموزش‌دیده فراوانی است. هر کدام از این افراد می‌کوشند تا هر آنچه که یک خودرو به آن نیاز دارد را به بهترین شیوه برآورده کنند. تنها کافی است که خودرویتان را به این تعمیرگاه تخصصی ال 90 بسپارید.

 

 

گیربکس ال 90

احتمالا تا به حال نسبت به این موضوع بی توجه بوده‌اید که دنده چگونه به سرعت تعویض می‌گردد و یا گاهی در عملکرد آن اختلال ایجاد می‌شود. همه این مسائل بستگی به گیربکس خودرو دارد. یکی از اجزای ضروری هر خودرویی گیربکس آن می‌باشد چراکه با عملکرد درست آن خودرو نیز به خوبی کار می‌کند ولی در صورتی که هر مشکلی در گیربکس به وجود بیاید هزینه‌ های زیادی را متحل خواهید شد. گیربکس از جمله قطعاتی است که نیاز به افراد با تجربه و متخصص دارد. در صورتی که این قطعه مهم خودرو دچار هر مشکلی شد بهتر است با تعمیرگاه رنو رنو وان در تهران تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

گیربکس یکی از اجزای مهم هر خودرو می‌باشد، زمانی که شما دنده را به حرکت درمی‌آورید، انتقال نیرو از موتور به چرخ‌ها منتقل می‌شود و خودرو شروع به حرکت می‌کند. این وسیله از چندین چرخ دنده، شفت و یاتاقان تشکیل شده است. گیربکس از طریق یک کلاچ به میل لنگ موتور متصل می‌گردد که باعث می‌شود موتور و گیربکس به طور موقت در هنگام تعویض دنده‌ها جدا شوند.

نقش اصلی آن ایجاد مقدار مناسب نیرو به چرخ‌ها در سرعت‌های مختلف برای دستیابی به عملکرد و مسافت پیموده‌ شده بهینه است.

سرویس دوره‌ای ال نود

تجربه به همه ثابت کرده‌است که جدی گرفتن سرویس‌ دوره ‌ای ال 90 و نشان دادن جلوبندی ال 90 هر چند وقت به تعمیرگاه‌های تخصصی باعث‌شده تا از هر گونه آسیب به خودرو جلوگیری شود. بنابراین اگر خودرو دچار هرگونه مشکلی شد بهتر است کار را به کاردان واگذار کنید.

جلوبندی خودرو شامل سیستم فرمان، سیستم تعلیق در جلو، اکسل، سیبک ‌ها، فنر و کمک فنر های جلو، میل تعادل و میل موجگیر، بلبرینگ و توپی چرخ ها، سیستم چرخ ها و … همه این موارد در هنگام سرویس ‌های دوره‌ای توسط متخصصین کارآمد و آموزش‌دیده مورد بررسی قرار می‌گیرند.

سرویس دوره‌ای ال 90 شامل تعویض روغن گیربکس، مایع خنک‌کننده، فیلتر هوا، فیلتر بنزین، تعویض شمع، تعویض لنت ترمز و تسمه دینام می‌باشد. هر کدام از این موارد زمان تعویض متفاوتی دارند. به صورت کلی بهتر است هر 6 تا 8 ماه خودرو را به یک متخصص نشان دهید تا جلوی هرگونه مشکلی را بگیرید. یکی از عواملی که در هنگام معاینه خودرو باید به آن توجه داشت مشکلات برقی ال 90 می‌باشد. چراکه پیامدهای ناگواری بر روی قطعات مختلف خودرو دارد. یکی از مشکلات که ایجاد می‌کند، خالی‌کردن باتری ال 90 می‌باشد. بنابراین در هنگام سرویس دوره‌ای حواستان به این بخش نیز باشد!!

 

 

تعمیر موتور ال 90

برای آن که فرآیند تعمیر و نگهداری موتور خودرو به درستی پیش برود باید برای حفظ آن بکوشید. صاحبان وسیله نقلیه برای آن که بتوانند موتور خودرو را سالم نگه دارند نیاز است که چند کار اساسی را انجام دهند. برای کارهای تخصصی بهتر است به سراغ تعمیرکاران حرفه‌ای و یا تعمیرگاه تخصصی رنو وان بروند.

اگر برنامه‌ای دقیق از تعمیر و نگهداری خودرو را در دست داشته‌باشید، می‌توانید نسبت به مسافتی که طی کردید، بنزین را حفظ کنید و تا سالیان سال موتور را سالم نگهدارید. یکی از کارهایی که مالکان خودرو برای حفظ موتور می‌توانند انجام دهند، بررسی سطح مایع خودرو است. چرکه این روغن موتور تاثیر بسیار زیادی در حفظ آن دارد. تنها با میله اندازه گیری می‌توانید مقدار آن را متوجه شوید.

علاوه بر آن سطح مایع خنک‌کننده و آبریادیاتور نیز از جمله عواملی هستند که بر روی موتور تاثیر می‌گذارند و همیشه باید حواستان به این دو گزینه نیز باشد. فقدان مایع خنک‌کننده باعث گرمای زیاد در موتور می‌گردد و در نهایت شاهد فرسودگی قطعات آن خواهیم بود. برای آن که موتور ال 90 به خوبی حفظ شود باید تسمه موتور را نیز بررسی کنید تا به درستی حرکت کنند. تسمه آسیب‌دیده باعث فشار مضاعف بر روی موتور می‌گردد.

 

 

تعمیرگاه تخصصی ال 90

برای آن که بدانید یک تعمیرگاه ال 90 مناسب چه تعمیرگاهی است، گاهی تنها با مشاهده می‌توانید به تجربه و تخصص آنان پی ببرید. مکانیک‌ها معمولا به تمیزی بسیار اهمیت می‌دهند و مشکل را به صورت کامل برای مشتری که نگران خودرو است تا از کارش عقب نیوفتد توضیح می‌دهد. به صورت کلی همیشه باید به سه نکته مهم در مورد هر تعمیرگاه تخصصی توجه کنید:

اول اینکه تعمیرگاه و تعمیرکاران  از یک سری قوانین مبتنی بر کارامد بودن مکانیک‌ها و تمیزی هر بخشی که با آن کار می‌کنند، پیروی می‌کنند.

دوم اینکه مکانیک کاران کارشان را به درستی بلدند و شما تنها با مشاهده می‌توانید به این موضوع پی ببرید. در آخر اینکه هر تعمیرگاهی باید از ابزار مدرن آگاه باشد و خود را با تکنولوژی پیش ببرند.

بهترین تعمیرگاه ال 90 در تهران

مهمولا بسیاری از تعمیرگاه‌ها به دلیل روغن خودرو‌ها و برخی مواد کثیف دیگر که مکانیک‌ها با آن کار می‌کنند نمی‌تواند همیشه تمیز و مرتب باشد. بعضی وقت‌ها هم که کاملا به هم ریخته دیده می‌شود. با وجود همه این‌ها یک مکانیکی باید از قوانینی پیروی کند که همیشه مرتب باشد و افراد آن بلافاصله بعد از اتمام کار خود مکانشان را تمیز کنند. حتی این گزینه نیز ممکن نبود حداقل هفته یکبار باید پاکیزگی کل مکانیکی تامین گردد. برای آن که بدانید یک مکانیکی افراد با تجربه و متخصصی دارد تنها کافی است که از آنان سوال بپرسید و ازآنان بخواهید میزان خرابی و نحوه تعمیر را برایتان توضیح دهند. با اینکار بلافاصله متوجه خواهید شد که مکانیک کار می‌داند کهچه می‌کند یا خیر.

سخن پایانی

تعمیرگاه ال 90 زیر مجموعه تعمیرگاه تخصصی رنو از برند رنو وان می‌کوشد تا با ارائه خدمات مختلف، افراد آموزش‌دیده و ماهر بتواند رضایت مشتریان را جلب کند و به آنان کمک کند تا نگرانی‌شان از بابت خودرو کاهش پیدا کند و در سریعترین زمان ممکن درمان خودرو صورت پذیرد. تعمیرگاه ال 90 آماده خدمت رسانی به تمامی افراد می‌باشد.

  • سایت رسمی رنو وان : renoone.ir
  • شماره تماس تعمیرگاه ال ۹۰: 09174114823
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا