دو اسرائیلی دیگر در ترکیه بازداشت شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، دو تبعه رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه در ترکیه از سوی پلیس این کشور بازداشت شدند. هنوز دلیل بازداشت این افراد معلوم نیست، اما خبر بازداشت شأن در ترکیه بازتاب بسیاری در رسانه‌های رژیم صهیونیستی داشته است. وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در واکنش به این خبر اعلام کرده

کد خبر : 6969
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 11 نوامبر 2021 - 6:05
دو اسرائیلی دیگر در ترکیه بازداشت شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، دو تبعه رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه در ترکیه از سوی پلیس این کشور بازداشت شدند.

هنوز دلیل بازداشت این افراد معلوم نیست، اما خبر بازداشت شأن در ترکیه بازتاب بسیاری در رسانه‌های رژیم صهیونیستی داشته است.

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در واکنش به این خبر اعلام کرده است که این موضوع را پیگیری می‌کند.

این نخستین بار نیست مه اتباع صهیونیستی در ترکیه به اتهامات مختلف بازداشت می‌شوند و ماه گذشته نیز پلیس ترکیه از بازداشت ۱۵ نفر به اتهام جاسوسی برای سازمان جاسوسی اسرائیل موسوم به موساد خبر داد. به نوشته روزنامه صباح، اعضای این باند دست‌کم به مدت یک سال از اعراب و فلسطینیان ساکن ترکیه و کشورهای دیگر «جاسوسی می‌کردند.» به نوشته جروزالم پست و به نقل از صباح، سازمان میت ترکیه پی برده که یکی از اعضای باند مزبور اطلاعات گردآوری شده در خصوص ترکیه و دانشجویان خارجی در این کشور را به یک «افسر موساد» ارائه می‌کرد. در این گزارش آمده بود که برای اسرائیل پی بردن به امکانات و کمکی که ترکیه به دانشجویان خارجی ساکن ترکیه، به ویژه فلسطینیان و اعراب ساکن در مناطق اشغالی می‌کند اهمیت دارد. این افراد برای انتقال اطلاعات، عمدتاً از طریق نرم‌افزارهای رمزگذاری شده، سفرهایی به برخی کشورها مانند کرواسی و سوئیس داشتند.

برچسب ها :

ناموجود