معرفی کلینیک آرشیدا یکی از بهترین مراکز کاشت مو در ایران

روش های بسیاری برای درمان و مقابله با ریزش مو وجود دارد که با توجه به شرایط هر فرد گزینه های محدودتری پیش روی او قرار خواهند داشت. کاشت مو یکی از این روش هاست که در بسیاری از افرادی که دچار ریزش مو به دلیل غیر از بیماری هستند و موهای اهدا کننده دارند،

کد خبر : 8110
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 16 نوامبر 2021 - 13:05
معرفی کلینیک آرشیدا یکی از بهترین مراکز کاشت مو در ایران

روش های بسیاری برای درمان و مقابله با ریزش مو وجود دارد که با توجه به شرایط هر فرد گزینه های محدودتری پیش روی او قرار خواهند داشت. کاشت مو یکی از این روش هاست که در بسیاری از افرادی که دچار ریزش مو به دلیل غیر از بیماری هستند و موهای اهدا کننده دارند، نتیجه بخش خواهد بود. در طول زمان روش های مختلفی برای کاشت مو معرفی شد که اساس همه آنها انتقال گرافت های استخراج شده از بدن خود فرد به نواحی دچار ریزش و طاسی است. روش های جدید کاشت مو بسیار ظریف و طبیعی بوده که به طور عمده برای کاشت ابرو طبیعی و کاشت ریش و سبیل نیز بکار گرفته می شوند. البته برای انجام پیوند در هر کدام از مناطق سر، ابرو و یا ریش متقاضی باید توسط یک پزشک متخصص معاینه و شرایط جسمی و سابقه پزشکی او بررسی شود و در صورتیکه کاندید مناسبی شناخته شد اقدام به پیوند مو کند.

روش های کاشت مو

برای انجام کاشت مو از فولیکول های مو در بدن خود فرد استفاده می شود و معمولاً موهای پشت سر و بالای گردن اولین انتخاب پزشکان می باشد، اما در صورتی که افراد بانک موی کافی یا سالم نداشته باشند، از موهای بدن مانند قفسه سینه نیز استفاده می شود. در روش های قدیمی کاشت مو مانند FUT استخراج گرافت ها به صورت نواری از پوست سر انجام می شد که تراکم خوبی از فولیکول ها را به همراه داشت اما عوارض جانبی زیادی مانند نیاز به بیهوشی و بجا ماندن اسکار هم نتیجه می داد. در روش های بعدی مانند FIT و FUE برداشت گرافت ها به صورت تکی صورت گرفت که توانستند عوارض کاشت مو را تا حد زیادی کاهش دهند، اما بخاطر سرعت و تراکم پیوند کم به ندرت در کلینیک های معتبر استفاده می شوند.

کاشت مو به روش SUT از روش های مدرن پیوند می باشد که به دلیل استفاده از میکروموتور برای استخراج گرافت ها از آسیب به فولیکول ها جلوگیری شده و تراکم بیشتر کاشت مو را در زمان کوتاه تری شاهد خواهیم بود. در روش های مدرن کاشت مو مانند سوپر FUE و سوپر FUE پلاس پیشرفت هایی مانند استفاده از دستگاه اسکن مو برای شناسایی بهتر گرافت های مستحکم و دستگاه های مخصوص برای برداشت فولیکول ها انجام شده که خط رویش کاملاً طبیعی و تراکم کاشت بسیار بالایی را در هر جلسه نتیجه می دهند. جدیدترین روش کاشت مو روش AHT می باشد که از پیشرفته ترین دستگاه های اتوماتیک برای برداشت و پیوند موها استفاده می کند و در نتیجه تهاجم پیوند را به حداقل رسانده و دوران بهبودی بسیار کاهش پیدا می کند. با استفاده از روش های مدرن پیوند توسط یک پزشک ماهر و باتجربه عوارض کاشت مو و عوارض کاشت ابرو کاهش می یابند و متقاضی پیوندی بدون ریسک را سپری خواهد کرد.

چرا انتخاب یک کلینیک معتبر، مهم است ؟

با توجه به ایمنی بالای روش های مدرن کاشت مو و پیشرفت تجهیزات و تکنیک های پیوند، افراد زیادی تقاضای انجام کاشت مو، ابرو یا ریش را دارند؛ به همین دلیل تعداد کلینیک ها و مراکز کاشت مو نیز افزایش یافته است. اکثر کلینیک های زیبایی یا مراکز تخصصی پوست مو در کنار کاشت مو خدمات دیگری همچون تزریق بوتاکس و ژل، هایفوتراپی و مزوتراپی را نیز ارائه می دهند. انجام روش های مدرن کاشت مو نیازمند حضور پزشکان دوره دیده، متخصص و باتجربه می باشد تا نتیجه ای طبیعی و بدون ریسک عوارض جانبی را برای متقاضی فراهم کند. بسیاری از کلینیک ها با ادعای تبحر پزشک کاشت مو یا با استفاده از نام پزشک مشهوری فعالیت می کنند و جلوگیری از خطراتی که در چنین مراکزی وجود دارد نیازمند تحقیق و بررسی در زمان انتخاب کلینیک معتبر کاشت مو می باشد.

معرفی کلینیک آرشیدا یکی از بهترین مراکز کاشت مو در ایران

انتخاب یک کلینیک کاشت مو معتبر به عوامل بسیاری بستگی دارد که شامل داشتن مجوز از وزارت بهداشت، سابقه و تجربه قوی، وجود دستگاه ها و ابزار پیشرفته، حضور پزشک و جراح متخصص کاشت مو، انجام پیوند توسط روش های روز دنیا و دریافت هزینه کاشت مو ، ابرو و ریش به شکل منصفانه می شود. در واقع انتخاب کلینیک مناسب از اولین قدم های مورد نیاز برای انجام هر نوع عمل و درمان زیبایی می باشد، زیرا نتیجه نهایی کاملا به شرایط کلینیک و پزشک وابستگی دارد. همانطور که گفته شد به دلیل تعدد مراکز تخصصی و کلینیک های کاشت مو در شهرهای بزرگی مانند تهران، انتخاب بهترین آنها کار دشواری است. بسیاری از مراکز کاشت مو برای جذب مشتریان، اقدام به استفاده روش ها و تجهیزات غیر استاندارد و قدیمی می کنند؛ در اینصورت با مراجعه به چنین مراکزی ممکن است علاوه بر اینکه نتیجه مناسبی نخواهید گرفت، گاهی عوارض شدید و بسیار بدی در انتظارتان باشد.

با بررسی تمام معیارهای موثر در اعتبار کلینیک کاشت مو مشاهده کردیم که کلینیک آرشیدا در زمینه کاشت مو و به خصوص جدیدترین روش ها در ایران جزء کلینیک های پیشرو قرار دارد و با استفاده از به روزترین تجهیزات توانسته به یکی از بهترین مراکز کاشت مو در ایران تبدیل شود. کلینیک تخصصی پوست، مو و زیبایی آرشیدا با بیش از ده سال تجربه در زمینه های زیبایی و پیوند مو و ابرو، تمامی مجوزهای لازم از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را دارا می باشد. در این کلینیک کاشت مو در طی جلسات مشاوره پزشک متخصص شرایط هر متقاضی به صورت اختصاصی بررسی شده و بهترین روش کاشت مو، ابرو یا ریش و سبیل برای او انتخاب می شود. در کلینیک آرشیدا علاوه بر دریافت مشاوره حضوری امکان مشاوره تلفنی و آنلاین نیز با متخصصین این مجموعه وجود دارد.

شماره های تماس: 02188191908 – 09123026682

وب سایت کلینیک آرشیدا: www.ahthair.com

برچسب ها :

ناموجود