اعطای اعتبار نامه اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی لرستان

وحید کرم الهی در گفت و گو با خبرنگار مهر در سخنانی با اشاره به اعطای اعتبار نامه اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان اظهار داشت: این اعتبار نامه‌ها را وزیر راه و شهر سازی امضا کرده بودند.

وی با بیان اینکه فعالیت هیئت مدیره جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان همزمان با اجرای طرح نهضت ملی مسکن، وظیفه خطیری است عنوان کرد: در این راستا امیدواریم اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در ارائه خدمات مهندسی در این رابطه موفق عمل کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان بیان داشت: اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی، راه و شهرسازی و همچنین شهرداری تلاش می‌کنند تا نهایت تعامل، همکاری و همراهی را با هم داشته باشند تا بیشترین و بهترین خدمات مهندسی را به مردم استان ارائه دهند.

کرم الهی با اشاره به اجرای طرح نهضت ملی مسکن گفت: امیدواریم ساختمان‌هایی با کیفیت بالا، زیبا و در خور شأن مردم عزیز استان احداث شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش نظارتی اداره کل راه و شهرسازی لرستان بر فعالیت‌های سازمان نظام مهندسی ساختمان گفت: مجموعه وزارت راه و شهرسازی به صورت جدی در راستای عملیاتی کردن بخشنامه تعارض منافع ورود پیدا کرده است.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: در این راستا بخشنامه عملی شده و در ادامه مسیر، ما نیز نظارت‌ها را خواهیم داشت، دیوان عدالت اداری در گام اول این بخشنامه را تأیید کرده است، راه و شهرسازی نیز به عنوان ناظر عالی بر عملکرد سازمان نظام مهندسی ساختمان تعاملات را بیشتر خواهد کرد، مصوبات نظام مهندسی نیز باید در بازه‌های زمانی مشخص به تأیید اداره کل راه و شهرسازی برسد، باید تصمیمات مهمی که در قانون پیش بینی شده به تأیید هیئت چهار نفره شامل معاون عمرانی، شهردار خرم آباد، مدیرکل راه و شهرسازی و رئیس سازمان نظام مهندسی برسد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا