در کوتاه ترین زمان با اولین وبسایت تخصصی صنعت ساختمان خانه بخرید!

آقای املاک تنها سامانه یکپارچه صنعت ساختمان و املاک در ایران است که دارای یک نرم افزار ساده نیست بلکه یک سوپراپلیکیشن ملکی و ساختمانی در کشور است و با استفاده از هوش مصنوعی و با آگاهی دقیق از نیازها و ضرورتهای حرفه ای افراد، جامع ترین خدمات را ارائه می دهد و با چهره های گوناگون در بخشهای مختلف این بازار نقش آفرینی می کند! این پلتفرم از همان ابتدای فعالیت خود مورد اقبال عمومی کاربران اعم از خریداران و فروشندگان و آژانس های املاک و مشاوران قرار گرفت.

در همه اپلیکیشن ها ابزارهای لازم برای خرید و فروش خانه به عنوان مثال خرید خانه در بلوار فردوس وجود دارد اما در اپلیکیشن ملکی آقای املاک موضوع کمی تخصصی و متفاوت تر می شود. اپلیکیشن های ملکی باید به گونه ای طراحی شود که با دفاتر املاک موازی باشند و از طرفی خریدار و فروشنده فضایی برای چانه زنی داشته باشند تا بدون هیچ مشکلی با یکدیگر تعامل کنند.خوشبختانه آقای املاک به صورت حرفه ای این موضوع را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و دقیقا در همین راستا مشغول فعالیت است.

وبسایت و سوپر اپلیکیشن آقای املاک که عنوان “اولین گوگل صنعت ساختمان” را در کشور از آن خود کرده است، زمینه ای را برای عموم ایجاد کرده تا برای جستجوی منزل دلخواه خود بتوانند بر روی قابلیت جستجوی هوشمند آن حساب باز کنند و یا برای فروش ملک خود، از ابزار ساخت آگهی استفاده نمایند. آقای املاک با شناخت کامل از بازار تمام مناطق ، بهترین مشاوره را در زمینه خرید و فروش خانه به متقاضیان ارائه می دهد.

این وبسایت تخصصی تمام نیازهای ملکی اعم از خرید و فروش رهن و اجاره را پوشش می دهد. لازم به ذکر است که در این وبسایت و اپلیکیشن تمامی افراد می توانند از خدمات تخصصی تر مانند آگهی های لینک دار و داغ کردن و بالا آوردن و…  استفاده کنند. بدین صورت که کاربران می توانند با انتخاب هر کدام از آگهی ها از جمله ؛ آگهی های ساده، پیشرفته، داغ، بالابر، لینک دار، بنر محله محور، بنر مامبو خرید و فروش مطمئن تری داشته باشند.

این پلتفرم ملکی برای اولین بار توانست صفر تا صد نیازهای ملکی نظیر ثبت نامحدود آگهی و سایر خدمات وابسته به آن را در قالب یک اپلیکیشن در اختیار متخصصان، فعالان و عموم مردم قرار دهد. وبسایت آقای املاک به عنوان یک هایپر مارکت و اپلیکیشن آقای املاک به عنوان یک سوپر اپلیکیشن در حال فعالیت است در واقع این پلتفرم یک نرم افزار تخصصی در زمینه املاک و ساختمان می باشد که از مشاغل ساختمانی، تا اجاره، خرید و فروش، معماران، سازندگان، شرکت های ساختمانی و… را پوشش می دهد.

از آنجایی که صنعت ساختمان یکی از بزرگترین صنعت ها در جهان می باشد نقشی حیاتی در توسعه اقتصاد و اهداف سیاسی_اجتماعی یک کشور ایفا می کند و به نوعی پایه و اساس توسعه تمدن مدرن را بنا نهاده است.  در همین رابطه پلتفرم تخصصی و هوشمند ملکی وبسایت و سوپر اپلیکیشن آقای املاک با مدیریت “مهندس ایمان خدابخش” (بنیانگذار و مدیرعامل این مجموعه) در یک دهه اخیر با فعالیت تخصصی در این حوزه توانست رضایت افراد را به خود جلب کند تا به موجب آن افراد کمتر به سراغ بنگاه های املاک بروند و در مقابل بتوانند با آژانس ها و مشاوران املاک به صورت آنلاین ارتباط بگیرند و اطلاعات کاملا به روز و دقیق را از آنها کسب کنند. علاوه بر این ابزارهای پیشرفته وبسایت آقای املاک به تمام افرادی که در صنعت ساختمان فعالیت دارند، کمک می کنند تا در حرفه خود پیشتاز بمانند.

به گفته ایمان خدابخش ،مدیرعامل این مجموعه؛ آقای املاک اولین وبسایت ملکی در کشور است که در زمینه تهاتر وارد عمل شده به گونه ای که اگر شخصی قصد دارد آپارتمان خود را با آپارتمان، مصالح ساختمانی ، خودرو و… معاوضه کند، به واسطه مشاوران املاک در آقای املاک این امر محقق خواهد شد. لازم به ذکر است که آقای املاک در معقوله معاملات هیچ دخالتی ندارد . در واقع هدف این پلتفرم بهبود روند کاری تمامی آژانس های دارای کسب پروانه و مشاوران املاک دارای مجوز اتحادیه املاک است.

به عقیده او الگوسازی در بخش مسکن کار بسیار دشواری است اما آقای املاک تمام نقاط ضعف استارتاپ هایی که در گذشته شکست خوردند را مورد بررسی دقیق قرار داده تا با قدرت هر چه تمام تر وارد این حیطه شود و در حال حاضر می توان به جرات ادعا کرد که اپلیکیشن آقای املاک قابل مقایسه با موارد مشابه و وبسایت های آگهی محور نیست و صرفا در حوزه معاملات ملکی و صنعت ساختمان فعالیت می کند و در هیچ موردی خارج از این عرصه وارد نخواهد شد.

خرید آپارتمان های مسکونی، تجاری، اداری و… برای اکثر افراد امری ضروری است و ممکن است افراد به دنبال این باشند که برای خرید آپارتمان مناسب چه فاکتورهایی را باید در نظر گرفت و یا اینکه چه منطقه‌ای از شهر دارای چنین خصوصیاتی است. وبسایت و سوپر اپلیکیشن آقای املاک با 10 سال سابقه درخشان در بازار مسکن ،آگهی های مناسب و فوق العاده ای از انواع ساختمان های لوکس و لاکچری، سوئیت، قدیمی و… در مناطق مختلف کشور را در اختیار کاربران قرار می دهد.

یکی دیگر از ویژگی منحصر به فرد وبسایت آقای املاک مشاهده قیمت واقعی و کارشناسی شده خرید و اجاره آپارتمان است . همانطور که می دانید قیمت واقعی ملک در بسیاری از کشورها بر اساس برخی از ارگان ها انجام می شود که در برخی مواقع واقعی نیست. اما با قیمت گذاری آنلاین ملک توسط هوش مصنوعی آقای املاک این مشکل رفع شده است. کارشناسی آنلاین قیمت ملک عملا یک کار حرفه ای است و استفاده از ابزارهای ارزشیابی آنلاین به عنوان یک منبع تکمیلی بسیار مهم است، به همین منظور وبسایت آقای املاک در کنار چندین ابزار پیشرفته و تخصصی خود ابزاری تحت عنوان کارشناسی آنلاین قیمت ملک به وسیله هوش مصنوعی طراحی کرده تا به فرآیند تصمیم گیری شما کمک کند.  کارشناسی آنلاین قیمت ملک در پلتفرم آقای املاک با 4 روش انجام می شود:

  • در روش اول، کارشناسی به صورت ساده صورت می پذیرد، در این روش مشخصات ریز آپارتمان ( متراژ، سال ساخت، طبقه، لوکیشن، آسانسور، انباری، پارکینگ و… ) گرفته می شود و از طریق هوش مصنوعی قیمت گذاری می شود.
  • در روش دوم، اطلاعات جزئی تری از آپارتمان گرفته می شودبه عنوان مثال علاوه بر متراژ ، لوکیشن، سال ساخت، طبقه و … اطلاعاتی نظیر اجازه نگهداری حیوان خانگی یا فرهنگ همسایگان و موضوعاتی از این قبیل … ، گرفته می شود. همچنین سه کارشناس املاک برای آپارتمان قیمت گذاری می کنند.
  • در روش سوم، تمام مشخصات مدل دوم اجرا می شود ضمن آنکه کارشناس دادگستری نیز نظر خود را برای قیمت گذاری اعلام می کند.
  • در روش چهارم علاوه بر تمام مشخصات مدل سوم VR و نقشه های دو بعدی آپارتمان نیز برای متقاضیان طراحی می شود.

اگر شما به دنبال خرید آپارتمان در مناطق مختلف کشور هستید می‌توانید از خدمات و آگهی های ثبت شده توسط مشاوران و عموم در وبسایت آقای املاک بهره مند شوید. برای این کار می‌توانید به وبسایت آقای املاک به آدرس mrestate.ir مراجعه کنید. این پلتفرم ملکی با رویکردی رو به جلو نیاز شما را در خرید آپارتمان مورد علاقه شما برآورده خواهد کرد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا