محبوبیت بایدن همچنان در سراشیبی؛ میزان نارضایتی‌ها به بالای ۵۰ درصد رسید

نتایج نظرسنجی جدید دانشگاه مونموث نشان می‌دهد که ۶۲ درصد از آمریکایی‌ها معتقدند که جو بایدن در اجرای وعده‌اش برای پویا کردن واشنگتن هم ناکام مانده است. به گزارش ایسنا، به نقل از دیلی میل، در این نظرسنجی ۳۶ درصد گفتند که خود واشنگتن بزرگترین مشکل جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا است و دو لایحه دستورکار

کد خبر : 7249
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 11 نوامبر 2021 - 16:20
محبوبیت بایدن همچنان در سراشیبی؛ میزان نارضایتی‌ها به بالای ۵۰ درصد رسید

نتایج نظرسنجی جدید دانشگاه مونموث نشان می‌دهد که ۶۲ درصد از آمریکایی‌ها معتقدند که جو بایدن در اجرای وعده‌اش برای پویا کردن واشنگتن هم ناکام مانده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از دیلی میل، در این نظرسنجی ۳۶ درصد گفتند که خود واشنگتن بزرگترین مشکل جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا است و دو لایحه دستورکار او ماه‌هاست در کنگره مانده است و همین جمعه بسته زیرساختی او در مجلس نمایندگان آمریکا به تصویب رسید.

 همچنین ۲۹ درصد دیگر گفتند بزرگترین مشکل بایدن این است که او بسیار به سمت چپ متمایل شده و خود را با ترقی‌خواهان در حزبش همسو کرده است.

این نظرسنجی نشان داد که میزان رضایت مردمی از بایدن به ۴۲ درصد سقوط کرده و میزان نارضایتی از او به بالای ۵۰ درصد رسیده است.

نظرسنجی ماه سپتامبر دانشگاه مونموث هم میزان رضایت و نارضایتی از ترامپ را ۴۶ درصد نشان داد. برنامه‌های این رئیس‌جمهوری از خود او محبوب‌تر است.

حمایت از لایحه زیرساختی ۱.۲ تریلیون دلاری به میزان ۶۵ درصد است که نسبت به نظرسنجی‌های پیشین چند درصد کمتر شده است. علاوه بر این، ۶۲ درصد از آمریکایی‌ها می‌گویند که از لایحه زیرساختی “بهتر بسازیم” حمایت می‌کنند.

این نظرسنجی نشان داد که ۶۰ درصد آمریکایی‌ها از مفاد تغییرات اقلیمی درج شده در این لایحه حمایت می‌کنند. این مفاد باید در مجلس نمایندگان و سنای آمریکا به تصویب برسد. با این حال، زمانی که بحث حمایت از لایحه‌ها در میان باشد، میان طرفداران دو حزب اختلافاتی هست.

دموکرات‌ها بین ۹۴ تا ۹۶ درصد و مستقل‌ها بین ۶۰ تا ۶۱ درصد حمایت کردند. اما در میان جمهوری‌خواهان، ۳۷ درصد جمهوری‌خواهان از این لایحه زیرساختی دوحزبی حمایت کردند و ۲۶ درصد حامی لایحه “بهتر بسازیم” شدند و تنها ۱۹ درصد از مفاد تغییر اقلیمی موجود در لایحه موسوم بی.بی.بی طرفداری کردند.   

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود